Tot i certa estabilitat de les dades epidemiològiques del coronavirus entre la població de Catalunya i el lleuger creixement registrat al Bages, els hospitals de Manresa mantenen la seva saturació a les unitats d'aïllament i encara ha crescut el nombre d'ingressats respecte de dimarts de la setmana passada.
El nombre d'ingressats amb coronavirus a l'hospital Sant Joan de Déu es manté en 72, però a l'hospital de Sant Andreu s'ha incrementat en 3 pacients fins a situar-se en 6, per a un total de 78 entre els dos centres.
Els pacients amb coronavirus ingressats a la UCI de Sant Joan de déu és aquest dimarts de 14 pacients, 5 menys que dimarts de la setmana passada, però en aquest període el centre ha registrat 5 defuncions.
Pel que fa a altes hospitalàries, l'hospital de Sant Joan de Déu n'ha donat 46 i l'hospital de Sant Andreu 1 més. A més, Sant Joan de Déu ha traspassat 4 pacients al de Sant Andreu. Durant aquesta última setmana, l'hospital Sant Joan de Déu ha ingressat 55 pacients nous a les unitats d'aïllament per coronavirus.
El risc de rebrot torna a enfilar-se al Bages
Amb dades epidemiològiques consolidades a 30 d'abril, el risc de rebrot al Bages se situava en 485 punts, 60 més que dos dies enrere. La velocitat de propagació també s'estabilitzava per sobre del punt d'equilibri, amb una Rt d'1,20. Manresa ciutat, en canvi, vivia un lleuger descens respecte del 29 d'abril i situava el risc de rebrot en 566 punts i la velocitat de contagi en 1,13.
El Moianès, després d'haver viscut un creixement de més de 300 punts en quatre dies del seu risc de rebrot, l'índex se situava en 525 punts a 30 d'abril, amb una velocitat de propagació d'1,89.
[noticia]97141[/noticia]
[plantillacoronavirus]
Els hospitals de Manresa mantenen la saturació a les unitats Covid amb 78 ingressats i 14 crítics
Durant la darrera setmana han registrat 5 defuncions, 47 altes i 55 nous ingressos
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 04 de maig de 2021 a les 17:58
Actualitzat el 04 de maig de 2021 a les 18:05
Et pot interessar
-
Societat
Manresa firma convenis amb Fundació Germà Tomàs Canet i Càritas per projectes sociolaborals
-
Societat
L'Escola Montserrat consolida el Sopar de Cap d'Any en Companyia
-
Societat
Afectacions de trànsit i recomanacions de seguretat per a la Cavalcada de Reis
-
Societat
Manresa dona veu als refugiats de guerra en una nova Jornada Mundial de la Pau
-
Societat
La Sira és el primer nadó del 2026 al Bages amb un naixement a les 00.41h
-
Societat
Un cinquè premi de la Grossa de Cap d'Any cau a Súria
