L'àrea d'aïllament de l'hospital de Sant Andreu reservada per a persones amb coronavirus té 101 pacients, 3 més que divendres. Els dos hospitals de Manresa gestionats per la Fundació Althaia, Sant Joan de Déu i Centre Hospitalari, han baixat el nombre d'ingressats fins als 64, amb una reducció de 4 en les 24 últimes hores. També tenen una vintena més de persones ingressades a l'espera de resultat. Així, el sistema hospitalari manresà té a dia d'avui 165 pacients amb coronavirus.
Els dos hospitals d'Althaia han registrat 1 nova defunció aquest dissabte. L'hospital de Sant Andreu també n'ha registrat 1. El total de defuncions per coronavirus en els tres hospitals se situa en les 210 des de l'inici de la pandèmia.
Per la seva part, el nombre d'altes hospitalàries de pacients que havien estat ingressats amb coronavirus ha crescut en 4 aquest dissabte, totes elles a Althaia, i ja són 912 les persones que s'han recuperat de la malaltia des de l'inici de la pandèmia. L'índex de pacients recuperats d'entre el total d'ingressats a Althaia se situa en el 80,3%.
	
	
	
[noticiadiari]9/90106[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90535[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90536[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89602[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90106[/noticiadiari]
							
																					
														
								Els hospitals de Manresa registren 2 noves defuncions de pacients amb coronavirus
Entre els tress hospitals hi ha 165 ingressats que han donat positiu de la malaltia
ARA A PORTADA
- 
													Docents del Bages exigeixen a Educació mesures urgents per evitar desnonaments d'alumnes Pere Fontanals
															 - 
													El festival Creafest portarà a Manresa la nova generació de creadors de contingut en català Pere Fontanals
															 - 
													Manresa s'uneix al Festival de Vida al Final de la Vida amb actes per celebrar i reflexionar Pere Fontanals
															 - 
													
													
															
															 - 
													Manresa serà la seu de la primera assemblea del nou cicle de mobilitzacions del personal educatiu Pere Fontanals
															 
								- Pere Fontanals
 - Responsable de NacióManresa
 
Publicat el 02 de maig de 2020 a les 20:51
										Actualitzat el 02 de maig de 2020 a les 23:31
									
								Et pot interessar
- 
												
												Societat
												L'Ajuntament de Manresa felicita Lluís Grifell pels seus 100 anys, una vida plena de cultura i memòria
											 - 
												
												Societat
												Els Premis Séquia arriben a la desena edició i obren convocatòria per reconèixer nous valors
											 - 
												
												Societat
												Manresa viu el Dia de Tots Sants amb una «Celebració de la mort» col·lectiva
											 - 
												
												Societat
												Més de 130 professionals participen a Manresa en la Jornada d'EAIA de Trastorns Cognitius
											 - 
												
												Societat
												Uns 800 alumnes cursen estudis al Centre de Formació d'Adults Carme Karr a la presó de Lledoners
											 - 
												
												Societat
												L'Energètica visita la instal·lació de plaques solars de l'Institut d'Auro de Santpedor
											 
