Els tres hospitals de Manresa gestionats per la Fundació Althaia, Sant Joan de Déu, Centre Hospitalari i Clínica Sant Josep, i l'hospital de Sant Andreu, gestionat per SAS, sumen un total de 90 defuncions per coronavirus des de l'inici de la pandèmia, 1 més que diumenge.
El número de pacients ingressats amb el diagnòstic de coronavirus confirmat en els tres hospitals d'Althaia puja fins a 263 després de dos dies de lleugers descensos. Són 14 més que diumenge.
Les altes hospitalàries continuen creixent de forma continua. En l'últim dia s'han gestionat 41 altes de persones que han patit el coronavirus. Cal recordar que diumenge se'n van tramitar 32 i dissabte se n'havien tramitat 36.
Quan a professionals d'Althaia, tant sanitaris com d'altres departaments, hi ha 132 treballadors confinats dels quals 103 són positius confirmats de coronavirus. La resta esstan confinats per simptomatologia o per haver tingut contacte amb algú que ha donat positiu a la prova.
Sant Andreu obre la segona planta d'aïllament
L'hospital de Sant Andreu de Manresa ha obert aquest dilluns la segona planta com a ampliació de la unitat d'aïllament i passant de 25 a 44 llits. A aquesta unitat d'aïllament hi ha 35 persones ingressades que són considerades casos de Covid-19 per la simptomatologia clara que presenten (alguns són positius confirmats i d'altres estan pendents de realitzar el test o de rebre el resultat). Durant aquest diumenge ha mort 1 persona que era sospitosa de tenir la Covid-19.
Hi ha 28 treballadors de l'hospital de Sant Andreu que han donat positiu de Covid-19 i que es mantenen a casa, i 13 més que també estan a casa de manera preventiva pendents de realitzar al test o de rebre resultats.
Així doncs, entre els quatre hospitals de la capital del Bages hi ha 173 professionals confinats, 131 dels quals han donat positiu de coronavirus.
[noticiadiari]9/89547[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90010[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89994[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90008[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89980[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89995[/noticiadiari]
Els hospitals de Manresa sumen 41 noves altes i un decés per coronavirus en les últimes 24 hores
Societat
Entre els quatre hospitals de la capital del Bages hi ha 173 professionals confinats, 131 dels quals positius de coronavirus
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
06 d’abril de 2020 a
les 19:59
Actualitzat el
06 d’abril de 2020 a les
20:19
Et pot interessar
-
Societat
La 16a Jornada de Demències del Bages aplega vora 90 persones a l'Hospital Sant Andreu
-
Societat
Tres camins rurals costeruts de Manresa es pavimentaran amb formigó rentat a l'àcid
-
Societat
Les xarxes d'aigua del Bages guanyen control i eficiència amb telecontrol i tretze plantes solars
-
Societat
Afectacions de trànsit aquest dissabte al Remei pel mercat de segona mà
-
Societat
Una col·lecta popular vol fer realitat un gegant en memòria de Carles Vilajosana
-
Societat
Comença l'enderroc de l'edifici d'entrada a Puigmercadal des de la Muralla del Carme
