Els Mossos d'Esquadra busquen dues persones que suposadament han estat implicades en l'agressió amb arma blanca d'un home a la confluència entre els carrers dels Caputxins i Sant Benet, vora la porta de l'escola Oms i de Prat, aquest dimarts a 2/4 de 5 de la tarda, segons informa la policia catalana. Inicialment es parlava de tres individus, però la policia catalana ha focalitzat la cerca en dos, finalment.
Segons els testimonis que han presenciat els fets, dos homes s'han acostat a la víctima, li han propinat diversos cops i li han etzibat dues ganivetades, deixant-lo ferit a terra. L'home ha estat traslladat pel SEM a l'hospital de Sant Joan de Déu de Manresa amb ferides de caràcter greu, tot i que no perilla la seva vida.
Els Mossos d'Esquadra investiguen els fets i busquen les dues persones que els testimonis han situat entorn de l'agressió.
[noticia]99997[/noticia]
Els Mossos busquen els autors de dues ganivetades que han deixat un home ferit greu a Manresa
L'agressió ha passat aquest dimarts a primera hora de la tarda davant de l'escola Oms i de Prat
ARA A PORTADA
-
El govern de Manresa proposa ubicar el nou pavelló al pàrquing de terra del Nou Congost Pere Fontanals
-
Junts i Avenç volen forçar el govern de Manresa a posicionar-se sobre el futur pavelló Pere Fontanals
-
-
Condemnat a 12 anys de presó l'home que va retenir i violar una noia als Trullols de Manresa Redacció
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
19 d’octubre de 2021 a
les 20:20
Actualitzat el
20 d’octubre de 2021 a les
15:03
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau pel Dia Mundial del Parkinson
-
Societat
L'Assemblea de Centres del Bages acusa el Govern de «propaganda» en l'àmbit educatiu
-
Societat
Gemma Garrigosa presenta a Manresa el seu llibre sobre salut i transformació personal
-
Societat
Sant Vicenç prepara el segon Mercat Origen Montserrat
-
Societat
Tall de trànsit a la plaça Llisach per obres al passeig de la República
-
Societat
La veu gitana ressona a l'Ajuntament de Manresa en el 8 d'abril
