Els Mossos d'Esquadra i la Policia Local del Prat de Llobregat van detenir el 18 de juny quatre homes veïns del municipi, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i un delicte de defraudació de fluid elèctric. En la mateixa operació es va desmantellar una plantació d'interior de marihuana, i es van comissar 800 plantes a Callús.
La investigació va començar el 2019 en una primera fase que va culminar amb el desmantellament d'una altra plantació en un pis al Prat de Llobregat i amb la detenció del seu responsable. La investigació es va mantenir oberta i els agents van poder comprovar que altres veïns del Prat participaven en un altre cultiu de marihuana a Callús.
En aquesta segona fase de la investigació, la jutgessa del Jutjat número 3 del Prat va autoritzar el dijous 18 de juny l'entrada i perquisició del domicili de Callús on presumptament es trobava la plantació de marihuana. Efectivament, els investigadors van poder comprovar com en aquesta casa hi havia una plantació de marihuana que ocupava les dues plantes de l’habitatge.
Com a resultat de l'entrada policial es van comissar 800 plantes, juntament amb tota la infraestructura necessària per al cultiu interior de marihuana, i es van detenir els quatre homes responsables de la plantació. No es descarten més detencions en breu.
[h3]90.000 euros defraudats en electricitat[/h3]
Segons una valoració aproximada feta pels tècnics de l'empresa subministradora, l'energia defraudada durant el darrer any ascendiria a més de 90.000 euros.
Els detinguts van passar a disposició de la Jutgessa del jutjat número 3 en funcions de guàrdia del Prat, que va decretar l'ingrés a presó d'un dels detinguts i llibertat amb càrrecs per als altres tres.
Els Mossos comissen 800 plantes de marihuana en una plantació a Callús
Societat
La policia va detenir els responsables del cultiu, quatre veïns del Prat de Llobregat, a qui també acusa de defraudació de fluid elèctric
ARA A PORTADA
-
Política Absolt l'exregidor cupaire Jordi Garcés de les amenaces a Aliança Catalana el Sant Jordi de 2025 Pere Fontanals
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans La bagenca Erola Jons embolica La Vuelta i desferma les crítiques del sector pel seu estil amb els ciclistes Pere Fontanals
-
Societat L'Ajuntament de Manresa defensa que ha aplicat mesures davant les alertes per calor Pere Fontanals
Publicat el
24 de juny de 2021 a
les 19:36
Actualitzat el
24 de juny de 2021 a les
19:44
Et pot interessar
-
Societat
El bus de Manresa ampliarà l'horari per Festa Major i tindrà una llançadora al Castell de Focs
-
Societat
Sant Fruitós millora la xarxa d'aigua potable al polígon Sant Isidre i a la Pedrera del Maneló
-
Societat
Manresa acollirà dijous una nova campanya de donació de sang amb més de 100 donacions com a repte
-
Societat
Manresa iniciarà dilluns nous asfaltatges als carrers Francesc Moragas i Sant Antoni Maria Claret
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
