La Policia de la Generalitat-Mossos d'Esquadra de la Divisió de Trànsit, en coordinació amb el Servei Català de Trànsit (SCT), ha engegat una campanya durant la qual es reforçaran els controls d'alcoholèmia i drogues amb motiu dels dinars i sopars d'empresa que s'organitzen durant el període nadalenc. Aquesta és una de les iniciatives preventives que la Divisió de Trànsit i les Àrees Regionals de Trànsit duran a terme per les festes i que s'emmarquen dins del Pla de Seguretat de Nadal del cos de Mossos d'Esquadra, anomenat "Grèvol".
Els controls es van iniciar els passats dies 9 i 10 i continuaran els dies 16, 17, 22, 23 i 24 de desembre (el 24 fins al migdia) i es planificaran en les franges horàries en les quals tenen lloc els dinars i sopars.
Aquesta iniciativa coincideix en el calendari amb la campanya preventiva de control de l'ús de drogues i alcohol en la conducció que els Mossos d'Esquadra van iniciar aquest dilluns, 13 de desembre, i que finalitzarà el 24 d'aquest mateix mes. Una campanya coordinada d'àmbit europeu en la qual es controlarà la conducció sota els efectes de begudes alcohòliques.
Per a la nit de Cap d'Any, i seguint aquesta línia preventiva, els mossos reforçaran de manera especial els controls d'alcoholèmia i drogues a tot el territori català.
Paral·lelament a aquests controls, durant aquest dies també es reforçarà la vigilància de les autopistes. Totes les dotacions de trànsit que circulin per les autopistes en el període d'actuació del dispositiu ‘Grèvol' faran recorreguts de vigilància per les àrees de servei i les de descans, com a patrullatge preventiu, amb l'objectiu prioritari d'evitar o neutralitzar els delictes contra el patrimoni que es puguin cometre sobre els usuaris de les autopistes i els transports de mercaderies en especial.
Els Mossos controlen els dinars i sopars d'empresa de Nadal
Societat
S'incrementen els controls d'alcoholèmia i drogues, especialment en hores diürnes
ARA A PORTADA
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
-
Política Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat Pere Fontanals
-
-
Política Junts per Manresa reclama revisar els contenidors massa a prop dels habitatges per prevenir incendis Pere Fontanals
-
Publicat el
14 de desembre de 2010 a
les 20:21
Et pot interessar
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
-
Societat
La Fira d'Artistes i Artesans provocarà afectacions de trànsit aquest dissabte al Passeig
