Els Mossos d'Esquadra han denunciat la sala d'oci nocturn de Sant Fruitós de Bages Coco Village, a l'antiga Menfis, per permetre l'entrada al local de menors de 16 anys. En una inspecció que va portar a terme la policia administrativa el passat cap de setmana, la localitzar 29 joves menors de 16 anys i van obrir expedient a la sala.
Agents dels Mossos d'Esquadra de les Unitats Regionals de Policia Administrativa van efectuar el 16 i 17 de juny, a tot el territori català, una campanya d'inspecció a locals d'oci nocturn per controlar els aforaments i evitar la presència de menors d'edat dins dels establiments. Es van inspeccionar divuit locals d'oci, dos a cada regió policial.
Amb aquesta campanya nacional, la policia administrativa dels Mossos d'Esquadra consolida dos dels objectius fixats al Pla d'Acció de la Policia Administrativa 2023: el control de l'aforament i el control de menors dins l'àmbit de l'oci nocturn.
La campanya, d'abast nacional, va estar liderada per l'Àrea Central de Policia Administrativa amb coordinació amb les Unitats Regionals de tot el territori.
En el marc d'aquestes inspeccions, els mossos van aixecar un total de 26 denúncies cinc de les quals van ser per excés d'aforament en locals situats a les regions de Barcelona, Girona, Tarragona, Metro Nord i Metro Sud.
Finalment, els agents van denunciar a tot el territori 20 controladors d'accés per incompliment de les seves funcions, per disposar d'habilitacions caducades o per no disposar-ne.
Els Mossos denuncien Coco Village per permetre l'accés a la sala a menors de 16 anys
En la inspecció a aquest local d'oci nocturn van trobar 29 menors d'aquesta edat al seu interior
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament rebutja una moció sobre el Club Patí Manresa que el govern desvincula de l'entitat Pere Fontanals
-
-
-
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM Pere Fontanals
-
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista Pere Fontanals
Publicat el
23 de juny de 2023 a
les 18:38
Actualitzat el
23 de juny de 2023 a les
18:43
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
