Els Mossos van denunciar diumenge un conductor per conduir sota els efectes de l'alcohol a Monistrol de Montserrat. El conductor quadruplicava la taxa d'alcohol permesa. Se l'imputa ser el presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària.
Els mossos van rebre l'avís que dos turismes acabaven de tenir una col·lisió lateral a la urbanització de Cap de Bou de Monistrol de Montserrat. Quan els agents van arribar al lloc van observar que no hi havia cap ferit i que el conductor d'un dels turismes mostrava clars símptomes de trobar-se sota els efectes de l'alcohol. En la prova d'alcoholèmia va donar un resultat positiu de 1,22 mg d'alcohol per litre d'aire expirat, una taxa que quadruplicava la màxima permesa.
El conductor, de 48 anys i veí de Sant Boi de Llobregat, va quedar denunciat penalment com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària.
Els Mossos denuncien penalment un conductor al Bages per quadruplicar la taxa d'alcoholèmia
Es va veure implicat en un accident a Monistrol de Montserrat
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 24 de juliol de 2019 a les 19:28
Actualitzat el 24 de juliol de 2019 a les 19:30
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres
-
Societat El pubillatge de Manresa organitza una nova Marató de Donants de Sang
-
Societat Manresa acull una nova edició de Conductàlia, el projecte educatiu de la Fundació Montepio
-
Societat Treballs d'arranjament del paviment a diversos punts del carrer Dos de Maig i del passeig Pere III