Agents dels Mossos d'Esquadra de l'Àrea Regional de Trànsit del Sector de Manresa van denunciar penalment un home de 38 anys i veí de Manresa com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària.
Els fets van tenir lloc aquest passat dilluns, 17 de maig, durant un control de velocitat que s'havia muntat a la carretera C-55, a l'altura del punt quilomètric 29,8, dins el terme municipal de Manresa. Pels volts de les set de la tarda, els agents van detectar una motocicleta que circulava a 193 km/h, quan la velocitat màxima permesa de la via és de 90 km/h.
Davant d'aquest fet, els policies van aturar el conductor i el van denunciar com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària per conduir un vehicle a motor amb una velocitat penalment punible.
Els Mossos denuncien un motorista veí de Manresa que circulava a 193 km/h per la C-55
Els fets van tenir lloc aquest passat dilluns, 17 de maig, cap a les set de la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de maig de 2021 a les 17:25
Actualitzat el 18 de maig de 2021 a les 17:33
Et pot interessar
-
Societat
Obertes les inscripcions per a la 42a Transéquia, amb quatre modalitats i caràcter solidari
-
Societat
Sant Fruitós de Bages renova la teulada de la Biblioteca Municipal amb coberta enjardinada
-
Societat
Tall de trànsit en un tram del carrer Bilbao, la setmana vinent
-
Societat
Manresa acull una jornada sobre Plans Especials d'Usos i Activitats per revitalitzar el comerç
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet finalitza la reurbanització del carrer Bisbe Perelló
-
Societat
Docents de la Catalunya Central diuen que «ja n'hi ha prou!» i anuncien noves mobilitzacions
