Agents dels Mossos d'Esquadra de l'Àrea Regional de Trànsit del Sector de Manresa van denunciar penalment un home de 38 anys i veí de Manresa com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària.
Els fets van tenir lloc aquest passat dilluns, 17 de maig, durant un control de velocitat que s'havia muntat a la carretera C-55, a l'altura del punt quilomètric 29,8, dins el terme municipal de Manresa. Pels volts de les set de la tarda, els agents van detectar una motocicleta que circulava a 193 km/h, quan la velocitat màxima permesa de la via és de 90 km/h.
Davant d'aquest fet, els policies van aturar el conductor i el van denunciar com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària per conduir un vehicle a motor amb una velocitat penalment punible.
Els Mossos denuncien un motorista veí de Manresa que circulava a 193 km/h per la C-55
Societat
Els fets van tenir lloc aquest passat dilluns, 17 de maig, cap a les set de la tarda
ARA A PORTADA
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Economia CGT Sallent i ASB fan piquets als escorxadors del Bages per denunciar els ERTO Pere Fontanals
Publicat el
18 de maig de 2021 a
les 17:25
Actualitzat el
18 de maig de 2021 a les
17:33
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
-
Societat
Per tercer any consecutiu s'anella un poll d'aufrany a Sant Llorenç del Munt i l'Obac
-
Societat
Tall puntual aquest dimarts al Saclosa i Cardenal Lluch per acabar les obres
