Agents dels Mossos d'Esquadra de l'Àrea Regional de Trànsit del Sector de Manresa van denunciar penalment un home de 38 anys i veí de Manresa com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària.
Els fets van tenir lloc aquest passat dilluns, 17 de maig, durant un control de velocitat que s'havia muntat a la carretera C-55, a l'altura del punt quilomètric 29,8, dins el terme municipal de Manresa. Pels volts de les set de la tarda, els agents van detectar una motocicleta que circulava a 193 km/h, quan la velocitat màxima permesa de la via és de 90 km/h.
Davant d'aquest fet, els policies van aturar el conductor i el van denunciar com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària per conduir un vehicle a motor amb una velocitat penalment punible.
Els Mossos denuncien un motorista veí de Manresa que circulava a 193 km/h per la C-55
Els fets van tenir lloc aquest passat dilluns, 17 de maig, cap a les set de la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de maig de 2021 a les 17:25
Actualitzat el 18 de maig de 2021 a les 17:33
Et pot interessar
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara