Agents dels Mossos d'Esquadra de la comissaria de Moià i de Manresa van detenir el passat 16 de febrer, dos homes de 55 i 30 anys i veïns de la Llagosta, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i un delicte de defraudació de fluid elèctric.
La detenció és el resultat d'una investigació oberta a principis de febrer, després de tenir coneixement de la possible existència d'una plantació de marihuana en una nau de Castellterçol (Moianès).
Després de diverses indagacions, el passat 16 de febrer els investigadors van fer una entrada i perquisició a la nau. A l'interior van localitzar diferents estances per poder dur a terme les diferents fases de cultiu de marihuana, en total hi havia 992 plantes. A més, van trobar maquinària industrial per a la separació de les parts consumibles de la tija i fulla de la planta, així com assecadors de xarxa i material d'embossat del producte final.
A més, es va comprovar que hi havia un greu risc d'incendi a causa de l'elevat consum d'energia, que podria comportar un perill per a les persones i béns.
A l'interior de la nau hi havia dues persones que van quedar detingudes per la seva presumpta relació amb un delicte contra la salut pública i un delicte de defraudació de fluid elèctric, ja que havien manipulat el subministrament elèctric.
Els detinguts van passar dijous a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Granollers.
Els Mossos detenen dos homes per cultivar 992 plantes de marihuana en una nau de Castellterçol
Societat
També van trobar maquinària industrial per a la separació de les parts consumibles de la tija i fulla de la planta
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
-
Successos Judici a l'home acusat d'assassinar la parella embarassada a Manresa el 2023: demanen gairebé 42 anys de presó Pere Fontanals
-
Publicat el
19 de febrer de 2021 a
les 17:16
Actualitzat el
19 de febrer de 2021 a les
17:21
Et pot interessar
-
Societat
Súria complementa l'exposició «Pit & Tip» amb un cicle d'activitats sobre la lactància
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà la xarxa d'aigua a la cruïlla dels carrers Cós i Moragas
-
Societat
El Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac identifica 32 noves espècies de briòfits i n'inventaria 122
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà el clavegueram de la plaça Cots amb afectacions al trànsit
-
Societat
El Mercat de la Terra de Sant Fruitós reivindica el tomàquet amb gastronomia i activitats familiars
-
Societat
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
