Agents dels Mossos d'Esquadra de la comissaria de Moià i de Manresa van detenir el passat 16 de febrer, dos homes de 55 i 30 anys i veïns de la Llagosta, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i un delicte de defraudació de fluid elèctric.
La detenció és el resultat d'una investigació oberta a principis de febrer, després de tenir coneixement de la possible existència d'una plantació de marihuana en una nau de Castellterçol (Moianès).
Després de diverses indagacions, el passat 16 de febrer els investigadors van fer una entrada i perquisició a la nau. A l'interior van localitzar diferents estances per poder dur a terme les diferents fases de cultiu de marihuana, en total hi havia 992 plantes. A més, van trobar maquinària industrial per a la separació de les parts consumibles de la tija i fulla de la planta, així com assecadors de xarxa i material d'embossat del producte final.
A més, es va comprovar que hi havia un greu risc d'incendi a causa de l'elevat consum d'energia, que podria comportar un perill per a les persones i béns.
A l'interior de la nau hi havia dues persones que van quedar detingudes per la seva presumpta relació amb un delicte contra la salut pública i un delicte de defraudació de fluid elèctric, ja que havien manipulat el subministrament elèctric.
Els detinguts van passar dijous a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Granollers.
Els Mossos detenen dos homes per cultivar 992 plantes de marihuana en una nau de Castellterçol
També van trobar maquinària industrial per a la separació de les parts consumibles de la tija i fulla de la planta
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de febrer de 2021 a
les 17:16
Actualitzat el
19 de febrer de 2021 a les
17:21
Et pot interessar
-
Societat
La cooperativa Recer consolida el projecte amb una assemblea amb més de cent socis
-
Societat
La passera de Bufalvent estarà tancada deu dies a vianants i ciclistes
-
Societat
La setmana que ve es tancarà l'accés al pàrquing del costat de la Fàbrica Nova
-
Societat
Castellbell inicia obres al cementiri per millorar nínxols i façana principal
-
Societat
Més de 500 infants participaran dissabte a la trobada Lleure al carrer a Manresa
-
Societat
Ocupació parcial de la calçada en un tram de la carretera de Vic, diumenge al matí
