Agents dels Mossos d'Esquadra de la comissaria de Moià i de Manresa van detenir el passat 16 de febrer, dos homes de 55 i 30 anys i veïns de la Llagosta, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i un delicte de defraudació de fluid elèctric.
La detenció és el resultat d'una investigació oberta a principis de febrer, després de tenir coneixement de la possible existència d'una plantació de marihuana en una nau de Castellterçol (Moianès).
Després de diverses indagacions, el passat 16 de febrer els investigadors van fer una entrada i perquisició a la nau. A l'interior van localitzar diferents estances per poder dur a terme les diferents fases de cultiu de marihuana, en total hi havia 992 plantes. A més, van trobar maquinària industrial per a la separació de les parts consumibles de la tija i fulla de la planta, així com assecadors de xarxa i material d'embossat del producte final.
A més, es va comprovar que hi havia un greu risc d'incendi a causa de l'elevat consum d'energia, que podria comportar un perill per a les persones i béns.
A l'interior de la nau hi havia dues persones que van quedar detingudes per la seva presumpta relació amb un delicte contra la salut pública i un delicte de defraudació de fluid elèctric, ja que havien manipulat el subministrament elèctric.
Els detinguts van passar dijous a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Granollers.
Els Mossos detenen dos homes per cultivar 992 plantes de marihuana en una nau de Castellterçol
També van trobar maquinària industrial per a la separació de les parts consumibles de la tija i fulla de la planta
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de febrer de 2021 a
les 17:16
Actualitzat el
19 de febrer de 2021 a les
17:21
Et pot interessar
-
Societat
La serra de Castelltallat, protagonista del nou documental de Patrimoni Obert
-
Societat
Manresa reunirà professionals d'arreu del país en una jornada sobre primera infància
-
Societat
Càritas Manresa alerta que el 85% de les persones que atén estan en risc de perdre l'habitatge
-
Societat
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
-
Societat
El Cafè Feminista de Jerònimes reflexiona sobre «el mite de la lliure elecció»
-
Societat
Treballs de senyalització pel nou sentit viari a la carretera de Santpedor cap al Parc de l'Agulla
