Agents dels Mossos d'Esquadra de la comissaria de Moià i de Manresa van detenir el passat 16 de febrer, dos homes de 55 i 30 anys i veïns de la Llagosta, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i un delicte de defraudació de fluid elèctric.
La detenció és el resultat d'una investigació oberta a principis de febrer, després de tenir coneixement de la possible existència d'una plantació de marihuana en una nau de Castellterçol (Moianès).
Després de diverses indagacions, el passat 16 de febrer els investigadors van fer una entrada i perquisició a la nau. A l'interior van localitzar diferents estances per poder dur a terme les diferents fases de cultiu de marihuana, en total hi havia 992 plantes. A més, van trobar maquinària industrial per a la separació de les parts consumibles de la tija i fulla de la planta, així com assecadors de xarxa i material d'embossat del producte final.
A més, es va comprovar que hi havia un greu risc d'incendi a causa de l'elevat consum d'energia, que podria comportar un perill per a les persones i béns.
A l'interior de la nau hi havia dues persones que van quedar detingudes per la seva presumpta relació amb un delicte contra la salut pública i un delicte de defraudació de fluid elèctric, ja que havien manipulat el subministrament elèctric.
Els detinguts van passar dijous a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Granollers.
Els Mossos detenen dos homes per cultivar 992 plantes de marihuana en una nau de Castellterçol
També van trobar maquinària industrial per a la separació de les parts consumibles de la tija i fulla de la planta
ARA A PORTADA
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
-
-
-
Una coneguda empresa del Bages, condemnada a indemnitzar un treballador amb 7.500 euros per humiliar-lo Pere Fontanals
-
Les obres del Parc Tecnològic del Bages avancen i Manresa i Sant Fruitós en celebren el progrés Pere Fontanals
Publicat el 19 de febrer de 2021 a les 17:16
Actualitzat el 19 de febrer de 2021 a les 17:21
Et pot interessar
-
Societat
Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
-
Societat
Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
-
Societat
Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas
-
Societat
Súria impulsa millores energètiques i climàtiques als seus centres escolars públics
-
Societat
La Capella del Rapte completa el seu procés d'enjardinament
-
Societat
HP dona 9.600 euros a l'escola Jeroni de Moragas per instal·lar un projector interactiu inclusiu
