Agents dels Mossos d'Esquadra de la comissaria de Manresa juntament amb agents de la comissaria de Berga van detenir el passat 26 de setembre dos homes, de 40 i 26 anys, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública.
A finals d'agost Agents Rurals va informar als Mossos de la possible existència d'una plantació de marihuana a la llera sud de la riera de Merlès, prop de la població de Gaià, ja al Bages.
Després de diverses gestions, els agents del grup de delinqüència urbana de la comissaria de Manresa van descobrir que la plantació es trobava oculta a l'interior del bosc, en una zona de difícil accés.
El passat dilluns els mossos estaven vigilant la zona quan van veure dos homes entrar al lloc on hi havia la plantació. Tot seguit, els agents van identificar els dos homes i van escorcollar el seu vehicle, on hi van localitzar diversos estris destinats al cultiu de marihuana.
A la zona hi havia 360 plantes de marihuana en fase de floració i 70 plantes en estat d'assecament a l'interior d'un cobert. També hi havia una manega connectada directament al riu per poder regar les plantes i divers material per al cultiu. Per altra banda, els agents també van observar que els autors ja havien tallat unes 700 plantes que ja no es trobaven en el lloc.
Davant d'això, els agents van detenir els dos homes com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública, tràfic de drogues.
Els detinguts van passar dimecres a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa.
Els Mossos detenen dos homes per una plantació de marihuana en una zona boscosa a Gaià
Societat
A la zona hi havia 360 plantes de marihuana en fase de floració, 70 plantes en estat d'assecament i la base de 700 plantes més tallades
ARA A PORTADA
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Economia Aigües Manresa tanca l'exercici 2025 amb 26,9 milions de facturació i una forta aposta digital Pere Fontanals
-
Successos La Fiscalia arxiva la denúncia contra l'Ajuntament de Castellbell pel cas del Mas Brunet Redacció
Publicat el
29 de setembre de 2022 a
les 17:28
Actualitzat el
29 de setembre de 2022 a les
17:34
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Puigmal de Manresa quedarà tallat dos dies per completar la urbanització del sector
-
Societat
Instal·len un nou pas de vianants semaforitzat a les Bases de Manresa
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 40.000 euros per renovar cinc parcs infantils del municipi
-
Societat
Manresa mostra el seu condol per les víctimes dels terratrèmols de Veneçuela
-
Societat
Moià estrena dimecres els contenidors tancats per duplicar el percentatge de reciclatge
-
Societat
La Masoveria Urbana de Manresa condiciona 24 habitatges en una dècada i ofereix llar a 80 persones
