Agents de la Policia de la Generalitat-Mossos d'Esquadra de l'Àrea Regional de Trànsit de la Regió Policial Central han detingut, aquesta tarda de dimecres, un noi de 23 anys, de nacionalitat francesa i amb domicili a França, com a presumpte autor de dos delictes d'homicidi per imprudència greu.
Els fets van succeir aquest passat dimecres, al voltant de tres quarts de set de la tarda quan, per causes que encara s'estan investigant, hi va haver una col·lisió entre un camió i un turisme al quilòmetre 146 de la carretera C-25, dins el terme municipal de Sallent.
Com a conseqüència de la topada, van morir dos dels ocupants del turisme: el passatger davanter i la passatgera posterior, tots dos de nacionalitat francesa. A més, també van resultar ferits menys greus els conductors dels dos vehicles implicats.
El conductor del turisme va donar positiu per consum de drogues a la prova iniciaria que se li va realitzar. Tot i que encara continua ingressat a l'hospital de Manresa, aquesta tarda ha estat detingut i en les properes hores se li prendrà declaració per la seva presumpta implicació en les dues morts per imprudència.
Els Mossos detenen el responsable de l'accident mortal a la C-25, a Sallent
Es tracta d'un jove de 23 anys d'origen francès que va donar positiu al test de substàncies estupefaents
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juny de 2018 a les 21:09
Actualitzat el 06 de juny de 2018 a les 21:19
Et pot interessar
-
Societat Restablert el trànsit a la cruïlla del carrer Lluís Millet amb el Camí Vell de Santpedor
-
Societat Modificació de la semaforització a la cruïlla de la carretera de Cardona amb el carrer Pompeu Fabra
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Pirineu, aquest dimarts i el pròxim divendres
-
Societat Salvador Illa inaugura la residència El Carrilet de Balsareny, impulsada per Ampans
-
Societat Els professors del Guillem Catà de Manresa carreguen contra el nou currículum de l'FP
-
Societat Obres al clavegueram al carrer Doctor Esteve comportaran afectacions al trànsit