Un home de 55 anys ha mort aquest diumenge a la nit a l'hospital després de ser apunyalat a la plaça Lladó de Manresa. L'avís de l'agressió ha arribat al telèfon d'emergències sobre 2/4 d'11 de la nit. Segons testimonis hi havia una baralla entre diverses persones quan s'ha produït l'apunyalament. La víctima és el propietari del Bar Nelly.
La víctima era a terra amb una ferida d'arma blanca, però quan les ambulàncies del SEM han arribat a lloc, un particular l'havia traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu amb el seu cotxe. Al lloc dels fets s'hi ha aplegat molta gent encuriosida.
A l'hospital han intentat reanimar-lo, però no han pogut fer res per salvar-li la vida, i una hora més tard, sobre 2/4 de 12 de la nit, han decretat la seva mort.
Agents de seguretat ciutadana i d'investigació dels Mossos d'Esquadra de la comissaria de Manresa han establert un dispositiu per tal de localitzar l'autor dels fets. Ja de matinada, han detingut una persona relacionada amb l'homicidi, un home de 29 anys, i ha estat traslladada a dependències policials.
Els Mossos detenen un home de 29 anys relacionat amb un apunyalament mortal a Manresa
L'agressió ha tingut lloc aquest diumenge a 2/4 d'11 de la nit i malgrat que la víctima ha estat traslladat amb vida, finalment ha mort a l'hospital
ARA A PORTADA
-
-
-
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM Pere Fontanals
-
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista Pere Fontanals
-
El govern de Manresa nega irregularitats en la recollida del cartró davant les crítiques sindicals Pere Fontanals
Publicat el
27 de setembre de 2021 a
les 06:43
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
