Els Obama i els Spielberg visiten el monestir de Montserrat

Després de gaudir del concert d'Springsteen i abans de marxar de Barcelona, els matrimonis han volgut aprofitar el matí de dissabte

Publicat el 29 d’abril de 2023 a les 17:13

L'expresident nord-americà Barack Obama, la seva dona, Michelle, el cineasta Steven Spielberg i la seva esposa, Kate Capshaw, han visitat aquest dissabte al migdia el monestir de Montserrat, a Monistrol. Hi han estat poca estona, cap a les 13:00 hores, i han visitat l'església. Tot, l'endemà del concert del seu amic Bruce Springsteen a l'Estadi Olímpic i abans de marxar de la ciutat de Barcelona.
 


Els Obama i els Spielberg, amb la Moreneta Foto: Cedida



És el cas de Barack Obama i Michelle, que van aterrar al Prat dijous a la nit, han fet parada en diferents punts de la ciutat. Acompanyats, això sí, d'Steven Spielberg i parella, amb qui van sopar a última hora del dijous al restaurant Amar. Springsteen també va fer àpat amb ells abans d'inaugurar la gira que el portarà per diferents capitals europees.

El matrimoni de l'expresident dels EUA va visitar el Moco Museum del barri del Born, acompanyats d'Spielberg i Kate Capshaw. Segons els responsables de la institució, al predecessor de Donald Trump i Joe Biden li van "encantar" les obres dels artistes afroamericans Jean-Michel Basquiat i Kehinde Wiley, que va fer un retrat a Obama el 2018. Segons un representant del museu, Àlex Agulló, va ser l'expresident qui va demanar la visita, que ha durat 40 minuts.

[noticiadiari]2/255962[/noticiadiari]
A més, els Obama i Spielberg van visitar l'emblema de la ciutat. Sí, es van apropar a la Sagrada Família i la van visitar, però entrant-hi per una porta lateral per evitar l'atenció dels turistes que l'envoltaven. De fet, hi van entrar acompanyats de seguretat privada i els Mossos d'Esquadra.

[plantillavirals]