Els tres partits polítics que conformen el plenari de l'Ajuntament de Sallent, ERC, Junts i Fem Poble, han subscrit una declaració institucional que es va llegir a l'inici del ple municipal del passat dimarts, amb motiu dels fets que van portar dos germans menors d'edat a precipitar-se des del balcó de casa seva el 21 de febrer.
El ple se celebrava dues setmanes després d'aquest fet, i els regidors van voler transmetre un missatge de "suport, reflexió i consens polític" a la població sallentina i a la comunitat educativa.
A la declaració, els tres grups mostren la seva preocupació per la "complexitat d'aquest cas" i asseguren que "és moment de fer autocrítica, de reflexionar" sobre quins són els punts febles dels procediments establerts. A més, fan èmfasi en la necessitat de seguir treballant de manera transversal i integral amb "més recursos i més eines" per tal de poder afrontar "amb més garanties" qualsevol situació de risc.
La declaració dona suport a la família de les víctimes i considera aquest cas com un punt d'inflexió per a "una nova visió i d'un nou escenari per a Sallent" i per a "les futures generacions", en el mateix sentit que la intervenció del conseller Gonzàlez-Cambray aquest dijous al Parlament.
En aquest mateix sentit, les associacions de familiars d'alumnes de tots els centres educatius del municipi van pintar un mural, dissabte passat, per a la "cohesió" davant la tragèdia.
[noticia]108293[/noticia]
[noticia]108191[/noticia]
Els partits de Sallent consensuen una declaració institucional pel cas dels germans bessons
Societat
La declaració s'ha fet en el ple de l'Ajuntament d'aquest dimarts, el primer que se celebrava després de la tragèdia
ARA A PORTADA
-
Societat Cent cinquanta activistes defensaran el Bloc10 de la PAHC durant la nit amb una acampada Pere Fontanals
-
Societat Tot el que cal saber sobre la vaga de l'11-N: qui pot participar i com afecta el sou Neus Climent
-
-
Societat Santpedor adjudica per 1,35 milions les obres de la coberta de la Sala Cal Llovet Pere Fontanals
Publicat el
09 de març de 2023 a
les 17:42
Actualitzat el
09 de març de 2023 a les
17:50
Et pot interessar
-
Societat
La PAHC Bages ocupa un bloc de la SAREB a Manresa abandonat des de fa més de deu anys
-
Societat
Creu Roja al Bages estrena la nova seu del carrer de Saclosa de Manresa
-
Societat
Manresa tancarà el Camí dels Corrals durant sis dies per estabilitzar el talús
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa tractarà un centenar de xiprers del cementiri i l'ermita del Guix
-
Societat
Pineda de Bages renova l'enllumenat públic amb una inversió de 232.798 euros
-
Societat
Sant Joan de Vilatorrada escull quatre projectes veïnals dels pressupostos participatius
