El perill d'incendis per culpa dels petards no ha finalitzat per la revetlla i durant el dia de Sant Joan, els Bombers i la Policia Local de Manresa han hagut de fer cinc sortides a la ciutat, tant en zones amb matolls com en immobles.
L'última d'aquestes sortides ha estat al Barri Antic, a la travessera dels Drets, on els Bombers han hagut de mullar l'interior d'un local tancat on, previsiblement, un incendi llençat expressament havia estat l'origen de les flames. El local té tapiat l'accés i els Bombers han hagut d'extingir l'incendi des d'un finestrall proper.
Els petards continuen provocant incendis durant el dia de Sant Joan
Societat
Els Bombers i la Policia Local han hagut de fer cinc sortides per diversos incendis a Manresa
ARA A PORTADA
-
-
Política «Hi haurà pavelló, punt i final»: Generalitat i Ajuntament calmen les aigües al Congost Xavier Sucarrats | Pere Fontanals
-
-
Successos L'infern de Youssef Abraoui, el taxista manresà acusat falsament a la xarxa d'un crim Pere Fontanals
-
Successos Un treballador de Ferros Cortès es fractura les dues cames en un atrapament Pere Fontanals
Publicat el
24 de juny de 2019 a
les 18:22
Et pot interessar
-
Societat
Manresa buixardarà el carrer Vallfonollosa per reduir el risc de relliscades dels vianants
-
Societat Famílies de Manresa amb infants s'han vist obligades a marxar de la ciutat durant la Fira Mediterrània
-
Societat
Paquet de benvinguda a Manresa per als nous alumnes de grau de la UManresa i la UPC
-
Societat
Manresa senyalitzarà una nova rotonda al polígon de Bufalvent a partir de dimecres
-
Societat
«Navàs t'apassiona» tornarà el novembre amb nou tapes maridades amb vins del Pla de Bages
-
Societat
Alumnes de centres del Bages es concentraran dimecres a Manresa contra l'aturada de sortides
