Els tres hospitals de Manresa gestionats per la Fundació Althaia, Sant Joan de Déu, Centre Hospitalari i Clínica Sant Josep, i l'hospital de Sant Andreu, gestionat per SAS, sumen un total de 89 defuncions per coronavirus des de l'inici de la pandèmia. Aquest diumenge, Sant Andreu no ha sumat cap defunció, i Althaia n'ha afegit 7, tot i que no necessàriament totes en les últimes 24 hores, segons expliquen des de la fundació. Cal recordar que els tres hospitals no en van computar cap durant la jornada de dissabte.
En canvi, les altes hospitalàries de pacients que han patit el coronavirus no deixa de créixer i ja arriba a les 293 persones, 32 altes més que dissabte i 68 més que divendres.
També decreix el número de persones ingressades als hospitals d'Althaia amb el coronavirus confirmat. Aquest diumenge se situa en 249 pacients, 4 menys que dissabte, que ja havia baixat en 25 respecte de divendres.
Dues morts per coronavirus a l'hospital de Sant Andreu
A la unitat d'aïllament de l'hospital de Sant Andreu hi ha aquest diumenge 27 persones ingressades que són considerades casos de Covid-19 per la simptomatologia clara que presenten (alguns són positius confirmats i d'altres estan pendents de realitzar el test o de rebre el resultat). Durant aquest diumenge no ha mort cap pacient d'aquesta unitat.
Hi ha 25 treballadors de l'hospital de Sant Andreu que han donat positiu de Covid-19 i que es mantenen a casa, i 10 més que també estan a casa de manera preventiva pendents de realitzar al test o de rebre resultats.
[noticiadiari]9/89547[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90010[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89994[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90008[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89980[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89995[/noticiadiari]
Els quatre hospitals de Manresa sumen 89 morts per coronavirus, però les altes mèdiques continuen creixent
Sant Joan de Déu, Centre Hospitalari i Clínica Sant Josep continuen amb el descens de persones ingressades amb coronavirus i ara en sumen 249
Ara a portada

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 05 d’abril de 2020 a les 20:11
Actualitzat el 05 d’abril de 2020 a les 20:33
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de mobilitat a la C-55 nord els propers dilluns i dimarts
-
Societat La cruïlla de l'avinguda dels Dolors i els carrers Amadeu Vives i Estanislau Casas estrenarà semàfors
-
Societat Dilluns tornaran a funcionar els nous contenidors després de resoldre's l'avaria informàtica
-
Societat Josep Maria Mata-Perelló, Creu de Sant Jordi per la seva trajectòria científica i humana