SOS Racisme havia denunciat la setmana passada que els agents continuaven d'alta en el cos dels Mossos d'Esquadra. Un extrem que comunicació del cos policial va confirmar al diari. ÇInterior ha explicat que l'executòria del jutge no va arribar a la conselleria fins divendres passat. La secretària general d'Interior, Tamara Garcia, i el director dels Mossos, Pere Ferrer, van signar-la dilluns, i aquest mateix dimarts els sis agents ja han deixat de treballar al cos. L'expulsió és permanent.
Els sis Mossos condemnats per agressions racistes al Bages, expulsats
Societat
SOS Racisme havia denunciat fa una setmana que els agents continuaven treballant quatre mesos després d'haver-se conegut la sentència
ARA A PORTADA
-
Successos La detinguda per la mort del seu marit a Manresa és infermera i l'hauria enverinat amb medicaments Pere Fontanals
-
Successos Nou detinguts per un assalt violent a un domicili de Manresa com a revenja per una baralla Pere Fontanals
-
Successos Detingut després d'entrar en calçotets a increpar els clients del Lidl de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
Publicat el
16 de gener de 2024 a
les 17:29
Actualitzat el
16 de gener de 2024 a les
17:44
El Departament d'Interior ha fet efectiva aquest dimarts l'expulsió dels Mossos d'Esquadra dels sis agents que van ser condemnats el passat més de setembre per una agressió racista a Sant Feliu Sasserra el 2019, segons ha pogut saber Nació. Els policies, que formaven part de l'Àrea de Recursos Operatius (ARRO), van agredir un jove de 20 anys a Sant Feliu Sasserra l'any 2019, mentre li etzibaven insults racistes. Una gravació aportada per La Directa va provar l'agressió racista. Els agents van reconèixer els fets davant del jutge per esquivar la presó.
SOS Racisme havia denunciat la setmana passada que els agents continuaven d'alta en el cos dels Mossos d'Esquadra. Un extrem que comunicació del cos policial va confirmar al diari. ÇInterior ha explicat que l'executòria del jutge no va arribar a la conselleria fins divendres passat. La secretària general d'Interior, Tamara Garcia, i el director dels Mossos, Pere Ferrer, van signar-la dilluns, i aquest mateix dimarts els sis agents ja han deixat de treballar al cos. L'expulsió és permanent.
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
SOS Racisme havia denunciat la setmana passada que els agents continuaven d'alta en el cos dels Mossos d'Esquadra. Un extrem que comunicació del cos policial va confirmar al diari. ÇInterior ha explicat que l'executòria del jutge no va arribar a la conselleria fins divendres passat. La secretària general d'Interior, Tamara Garcia, i el director dels Mossos, Pere Ferrer, van signar-la dilluns, i aquest mateix dimarts els sis agents ja han deixat de treballar al cos. L'expulsió és permanent.
Et pot interessar
-
Societat
Castellterçol acollirà una jornada informativa sobre el Plater i el seu impacte al Moianès
-
Societat
Sant Fruitós renovarà aquest estiu els banys de primària de l'escola Monsenyor Gibert
-
Societat
La PAHC Bages irromp a la Universitat Catalana d'Estiu a Manresa per reivindicar el Bloc 8
-
Societat
La fase final de les obres del Guimerà començarà dimarts amb el carrer tancat al trànsit
-
Societat
Les festes del barri de Sant Pau alteraran el trànsit a Manresa fins dilluns vinent
-
Societat
Manresa inicia les obres que connectaran l'avinguda de l'Esport amb el passeig del Riu
