El concert dels S'Temple Bar serà el plat fort de la Festa Major que celebrarà aquest cap de setmana el barri manresà de la Torre Santa Caterina. El grup de Santa Maria d'Oló actuarà dissabte a les 11 de la nit a l'esplana de la torre. Abans, a partir de les 9 del vespre, s'hi celebrarà el sopar de germanor a base de botifarra, cansalada, postres, pa, aigua i vi a 8 euros. Durant tot el vespre hi haurà servei de bar.
El programa de festa continuarà l'endemà diumenge a les 8 del matí amb la Caminada Vermut Tour fins al celler Fargas-Fargas de Salelles, on es farà una visita i una degustació. A les 12 del migdia està prevista l'arribada, de nou, a la torre on s'hi farà un vermut per a tots els assistents. El preu és de 10 euros.
La Festa Major de la Torre santa Caterina finalitzarà al migdia amb el dinar de germanor a base de fideuà, botifarra amb xips, postres, aigua i vi, a un preu de 12 euros.
Tots els actes requereixen inscripció prèvia que s'ha de fer al correu a.v.torrestacaterina@gmail.com.
[noticia]104855[/noticia]
Els S'Temple Bar, plat fort de la Festa Major de la Torre Santa Caterina
El barri manresà celebrarà aquest cap de setmana la seva festa principal
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de setembre de 2022 a les 16:58
Et pot interessar
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous
-
Societat El Consorci del Bages reforça l'educació ambiental i preveu superar els 8.000 alumnes aquest curs
-
Societat El SIAD de Manresa amplia activitats per fomentar vincles i benestar emocional entre les dones
-
Societat Nou pas de vianants elevat al polígon CasaNova de Sant Fruitós