El concert dels S'Temple Bar serà el plat fort de la Festa Major que celebrarà aquest cap de setmana el barri manresà de la Torre Santa Caterina. El grup de Santa Maria d'Oló actuarà dissabte a les 11 de la nit a l'esplana de la torre. Abans, a partir de les 9 del vespre, s'hi celebrarà el sopar de germanor a base de botifarra, cansalada, postres, pa, aigua i vi a 8 euros. Durant tot el vespre hi haurà servei de bar.
El programa de festa continuarà l'endemà diumenge a les 8 del matí amb la Caminada Vermut Tour fins al celler Fargas-Fargas de Salelles, on es farà una visita i una degustació. A les 12 del migdia està prevista l'arribada, de nou, a la torre on s'hi farà un vermut per a tots els assistents. El preu és de 10 euros.
La Festa Major de la Torre santa Caterina finalitzarà al migdia amb el dinar de germanor a base de fideuà, botifarra amb xips, postres, aigua i vi, a un preu de 12 euros.
Tots els actes requereixen inscripció prèvia que s'ha de fer al correu a.v.torrestacaterina@gmail.com.
[noticia]104855[/noticia]
Els S'Temple Bar, plat fort de la Festa Major de la Torre Santa Caterina
El barri manresà celebrarà aquest cap de setmana la seva festa principal
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de setembre de 2022 a les 16:58
Et pot interessar
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons