Els Carlins presenten els seus tallers d'estiu perquè els infants visquin dues setmanes de pel·lícula: del 3 al 7 i del 10 al 14 de juliol per a infants d'entre 7 i 14 anys. Hi ha la possibilitat de fer els dos torns o fer només una de les dues setmanes.
Sempre sota la premissa de vincular l'aprenentatge teatral i cinematogràfic amb el lleure, aquest any proposen viure un estiu de pel·lícula. Al llarg de la setmana, s'escollirà un fragment d'una pel·lícula, s'assajarà i es gravarà un curtmetratge que s'ensenyarà l'últim dia a les famílies. També s'anirà d'excursió, a la piscina i el dijous al vespre es veurà una pel·lícula i es dormirà a l'entitat.
L'horari és de dilluns a divendres de 10 del matí a 2 del migdia, amb la projecció setmanal els divendres. Tota l'activitat es du a terme a Els Carlins (carrer Sabateria 3-5, Manresa). Els tallers van a càrrec de Laura Muñoz.
La inscripció està oberta fins al 18 de juny a través del formulari que es pot trobar a la pàgina web d'Els Carlins o a les xarxes socials de l'entitat cultural @elscarlins (Facebook i Instagram). També es pot contactar via correu a elscarlins@elscarlins.cat.
Els tallers d'estiu d'Els Carlins proposen viure una experiència de pel·lícula
La companyia ha obert les inscripcions per a infants d'entre 7 i 14 anys
ARA A PORTADA
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
-
Detingut un home a Manresa per la presumpta violació d'una dona que li llogava una habitació Pere Fontanals
-
-
Publicat el 05 de maig de 2023 a les 16:43
Et pot interessar
-
Societat
Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
-
Societat
Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
-
Societat
Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas
-
Societat
Súria impulsa millores energètiques i climàtiques als seus centres escolars públics
-
Societat
La Capella del Rapte completa el seu procés d'enjardinament
-
Societat
HP dona 9.600 euros a l'escola Jeroni de Moragas per instal·lar un projector interactiu inclusiu
