Amb el lema "Portem el teu ajut a qui el necessita", els treballadors de Correos de tot Catalunya recolliran aliments del 17 al 21 de juny per col·laborar amb la campanya "La fam no fa vacances" que la Fundació Banc dels Aliments està duent a terme aquest mes. La iniciativa té per objectiu proveir els magatzems de la Fundació en previsió del descens de donacions que es produeix habitualment a l'estiu, malgrat que es mantingui o fins i tot s'incrementi la demanda social.
Seguint les indicacions del Banc dels Aliments, es recolliran productes bàsics per a la nutrició i que siguin perdurables: arròs, pasta, llegums (seques o cuites), conserves (preferentment de peix), oli, llet, sucre i, especialment, alimentació infantil (llet de continuació i farinetes) de la que n'hi ha molta necessitat i n'escassegen les donacions, degut al seu cost.
Els 9.000 empleats de la companyia postal a Catalunya han organitzat un recapte intern en els seus centres de treball, però també fan una crida a la participació dels ciutadans i que aprofitin la proximitat de Correos a cada poble i la seva capacitat logística per fer arribar les seves donacions al Banc dels Aliments. Les 1.043 oficines postals a Catalunya recolliran durant aquests cinc dies les aportacions dels ciutadans que hi vulguin participar.
Correos transportarà i lliurarà el recapte de treballadors i ciutadans fet a cada demarcació, al respectiu magatzem del Banc dels Aliments a Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona.
Els treballadors de Correos recolliran aliments a les oficines
Campanya solidària "La fam no fa vacances"
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juny de 2013 a
les 18:19
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
