Silenci Manresa va acollir dimecres passat una festa adreçada a les persones usuàries dels serveis d'atenció diürna d'Ampans per celebrar l'arribada de l'estiu.
La festa va ser gratuïta per als participants gràcies a la col·laboració de l'Obra social la Caixa dins d'un projecte que impulsa aquesta entitat i que té per objectiu que les persones amb discapacitat intel·lectual puguin gaudir d'espais d'oci de qualitat.
Per als participants és una oportunitat única de gaudir d'una experiència que per a la majoria de persones pot ser habitual en el seu temps d'oci. Des d'Ampans s'ofereix els suports necessaris per facilitar l'accés, de manera autònoma, a les persones que hi participen.
Vestits de blanc i tons clars, els participants van assistir a una festa de benvinguda de l'estiu amb tots els detalls i van ser rebuts per un photocall de Silenci per immortalitzar el moment d'arribada.
A l'esdeveniment hi van assistir uns 300 participants, entre persones usuàries d'Ampans, professionals de l'entitat i un equip de 14 voluntaris de CaixaBank que van oferir suport, ballar i animar la festa amb la gent d'Ampans.
Tant els participants com les tres entitats col·laboradores han valorat molt positivament l'esdeveniment, que és la segona vegada que se celebra.
ARA A PORTADA
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Economia CGT Sallent i ASB fan piquets als escorxadors del Bages per denunciar els ERTO Pere Fontanals
Publicat el
20 de juliol de 2016 a
les 18:31
Actualitzat el
20 de juliol de 2016 a les
18:36
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
-
Societat
Per tercer any consecutiu s'anella un poll d'aufrany a Sant Llorenç del Munt i l'Obac
-
Societat
Tall puntual aquest dimarts al Saclosa i Cardenal Lluch per acabar les obres
