El portaveu del grup parlamentari d'En Comú Podem (ECP), David Cid, i la diputada Yolanda López, van registrar el passat 27 de novembre al Parlament de Catalunya una moció, posterior a la interpel·lació que la diputada va fer al conseller Campuzano sobre la situació de les residències a Catalunya.
En el punt 10 de la moció s’insta al govern de la Generalitat a "comprometre una partida pressupostària per l’execució d’una residència de gent gran a Manresa en el barri del Xup, en els terrenys cedits a tal efecte, en compliment de l’acord que va signar l’Ajuntament l’any 2020, davant la necessitat de places de residència a la ciutat".
Fonts de Manresa En Comú Podem, impulsors que la moció contempli aquest punt sobre el finançament de la residència a Manresa, consideren que "ja toca que Govern de la Generalitat i el govern de la ciutat, es comprometin de debò a fer realitat un projecte llargament defensat des del barri, el moviment veïnal de la ciutat i la Plataforma de la Gent gran" tot afegint que "no oblidem que hi ha signat un acord amb aquest compromís" i reblen, "no entendríem que tots els grups del Parlament i més els que conformen el govern de la ciutat i tenen representació al Parlament, no hi votessin a favor".
El ple on es debatrà la moció i posterior votació es durà a terme la setmana del 12 de desembre, en dia i hora per concretar.
En Comú Podem insta el Govern a comprometre una partida per a la residència del Xup
La proposta s'inclou dins una moció registrada pels Comuns al Parlament, després d'una interpel·lació al conseller Campuzano sobre la situació de les residències públiques i la política de cures
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 08 de desembre de 2023 a les 17:05
Actualitzat el 08 de desembre de 2023 a les 17:19
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres
-
Societat El pubillatge de Manresa organitza una nova Marató de Donants de Sang
-
Societat Manresa acull una nova edició de Conductàlia, el projecte educatiu de la Fundació Montepio
-
Societat Treballs d'arranjament del paviment a diversos punts del carrer Dos de Maig i del passeig Pere III