Aquest diumenge hem donat la benvinguda al setembre i, per tant, són molts els catalans que estan posant punt final a les seves vacances. Milers de cotxes es desplaçaran en les últimes hores d'aquesta setmana en el marc de l'últim episodi d'alta intensitat de l'operació tornada.
Si ets a la carretera o has d'agafar el cotxe aviat, consulta aquí l'estat del trànsit i quines són les incidències i retencions, en directe, a les carreteres catalanes.
També pots consultar, en temps real, el mapa continu que actualitza el Servei Català de Trànsit.
Amb informació de les 16:50, només hi ha una carretera catalana amb retencions: la C-65, a l'alçada de Santa Cristina d'Aro (Baix Empordà), en sentit nord.
EN DIRECTE Consulta aquí l'estat de les carreteres
Milers de cotxes es desplacen aquest cap de setmana en l'últim episodi intens de l'operació tornada
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de setembre de 2019 a les 17:00
Et pot interessar
-
Societat Un grupuscle dels contraris a la ZBE de Manresa organitza una nova marxa lenta contra la segona proposta
-
Societat La brigada de barri repara voreres a la Balconada i dona feina a persones majors de 45 anys
-
Societat Tall de trànsit al Pont de Sant Francesc, dissabte
-
Societat Alumnes de Súria faran una auditoria urbana per millorar els camins escolars
-
Societat Fina Dordal rep el Premi del Consell de la Gent Gran de Manresa
-
Societat Sant Fruitós apropa la vacunació contra la grip i la Covid-19 als veïns dels barris