El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) va traslladar en estat crític a l'Hospital Vall d'Hebron divendres a la nit un paracaigudista que havia patit un accident sortint des de l'aeròdrom de Sant Fruitós de Bages, Saltamos Village.
L'accident es va produir quan el paracaigudista va col·lidir amb uns cables de l'electricitat. Arran d'aquesta incidència, el SEM va activar tres unitats terrestres i un helicòpter medicalitzat.
En estat crític un paracaigudista accidentat a l'aeròdrom de Sant Fruitós
Societat
L'accident es va produir divendres a la nit quan va col·lidir amb uns cables de l'electricitat
ARA A PORTADA
-
Economia Aigües de Manresa i Forum impulsen un projecte d'energies renovables en 108 habitatges públics Pere Fontanals
-
Economia ARaymond concentra a Sallent la seva activitat a l'Estat amb una nova planta de 15 milions d'euros ACN
-
Cultura i Mitjans El Festival Màgic tornarà dissabte a omplir el centre de Manresa d'espectacles i activitats Pere Fontanals
-
-
Esports El CE Manresa encaixa la primera derrota de la temporada al camp del Tudelano (2-1) Pere Fontanals
Publicat el
06 de maig de 2023 a
les 20:55
Actualitzat el
06 de maig de 2023 a les
21:01
Et pot interessar
-
Societat
L'Hospital Sant Andreu de Manresa, reconegut amb el nivell Argent per la seva tasca contra el tabac
-
Societat
S'amplia l'àrea pavimentada a l'entorn del Cobert de la Màquina de Batre de Sant Fruitós
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet commemora el 20è aniversari de la base del SEM amb un homenatge institucional
-
Societat
Manresa dedicarà un mes d'activitats al Dia Internacional de les Persones Grans
-
Societat
Memòria i Història posa a l'abast dels instituts noves activitats sobre el nazisme i la República
-
Societat
Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat
