Una de les parades situades a l'exterior de Món Sant Benet. Foto: Pauta
Centenars de persones han participat durant tot el dissabte a la primera jornada dels "Mercats de primavera", una nova iniciativa de Món Sant Benet per promoure la gastronomia, el patrimoni alimentari i els productes de qualitat. Els "Mercats de Primavera" tindran lloc cada cap de setmana, del 16 d'abril al 22 de maig, a Món Sant Benet.
Aquest cap de setmana i el vinent, els Mercats es dediquen al món de la xocolata i els dolços de Pasqua. Per aquest motiu, s'han organitzat diversos tallers, tastos i activitats específiques, que han aplegat nombrosos participants.
Al matí ha tingut lloc el taller "Crea el teu ou de xocolata", impartit per Agustí Pastisser, amb la participació d'un bon nombre d'infants i famílies senceres. Posteriorment, al migdia s'ha realitzat un tast de xocolates a càrrec de Paco Gil, director del Museu de la Xocolata, mentre que s'ha inaugurat l'exposició gastronòmica "L'art es menja", a càrrec de la Casa Graupera, que es dedica a l'elaboració de galetes, neules i postres catalanes des de fa més d'un segle.
Igualment, la plaça de Món Sant Benet s'ha omplert de públic que visitava les parades de productes artesans, i també hi havia animació i activitats diverses, així com esmorzars i menús especials als restaurants.
Amb "Mercats de Primavera", Món Sant Benet vol fomentar i promoure el patrimoni alimentari i els productes de proximitat. Per als diversos caps de setmana dels Mercats s'han determinat tres eixos temàtics (la xocolata i els dolços de Pasqua; la mel i les flors; i l'Hort i la terra) i s'han organitzat un munt d'activitats al seu entorn. A banda de les parades de productes artesans a la plaça de Món Sant Benet, hi haurà tallers i activitats relacionades amb la gastronomia, que es podran gaudir en família, així com animació i un munt d'activitats.
Engeguen els «Mercats de primavera» a Món Sant Benet
Societat
Diumenge i el cap de setmana que ve continua el monogràfic sobre la xocolata
ARA A PORTADA
-
Societat Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa Neus Climent / Agències
-
Societat Un poll d'aufrany és anellat per tercer any consecutiu a Sant Llorenç del Munt i l'Obac Pere Fontanals
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
-
Economia CGT i ASB denuncien ERTO al sector carni del Bages arran de la pesta porcina Pere Fontanals
Publicat el
16 d’abril de 2011 a
les 18:32
Et pot interessar
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
-
Societat
Tall puntual aquest dimarts al Saclosa i Cardenal Lluch per acabar les obres
-
Societat
Un segon premi de la Loteria Nacional deixa un bitllet premiat a Manresa
-
Societat
Cardona reclama a la Diputació una solució definitiva per a les obres de l'avinguda del Rastrillo
-
Societat
Manresa inicia dilluns l'asfaltatge d'onze punts de la ciutat
-
Societat
Cardona presenta un projecte de 10,5 milions d'euros per revitalitzar el nucli antic amb el Pla de Barris
