La Junta General Extraordinària de la Demarcació de Barcelona del COAC, celebrada dijous a la seu del COAC de Barcelona, va elegir Enric Masana com a nou Delegat del Bages- Berguedà del COAC.
El relleu al capdavant de la delegació es produeix després de la renúncia presentada per l'anterior delegat, Ramon Bacardit al mes de juliol al haver resultat electe en les darreres eleccions municipals de Manresa, fet pel qual és regidor de l'equip de govern de l'Ajuntament de Manresa.
Ramon Bacardit ha estat membre de l'equip gestor de la delegació des de l'any 2002, vocal de Junta Directiva de la Demarcació de Barcelona des de l'any 2007 i al capdavant de la Delegació des de l'any 2010.
La candidatura d'Enric Masana va ser aprovada per a proposta del l'equip de la Delegació del Bages-Berguedà la Junta General i amb el suport de la Junta Directiva de la Demarcació de Barcelona del COAC. Enric Masana és manresà, arquitecte des de l'any 1989. Ha format part de l'equip gestor de la delegació del Bages-Berguedà des de l'any 1988 i ocuparà el càrrec de delegat fins a l'acabament de l'actual mandat, al mes de maig de 2014.
Enric Masana, nou delegat del Bages - Berguedà del COAC
Societat
Va ser triat en la Junta General Extraordinària de la Demarcació de Barcelona celebrada dijous
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Successos La Guàrdia Urbana deté un menor per llançar pedres a una patrulla després de la manifestació d'estudiants Pere Fontanals
Publicat el
14 d’octubre de 2011 a
les 18:32
Et pot interessar
-
Societat
Slow Food cuinarà aliments recuperats en un sopar solidari a la sala gòtica de Santa Clara
-
Societat
Les rectories en desús del Lluçanès i el Moianès podrien allotjar uns 140 habitatges socials
-
Societat
Manresa buixardarà el carrer Vallfonollosa per reduir el risc de relliscades dels vianants
-
Societat Famílies de Manresa amb infants s'han vist obligades a marxar de la ciutat durant la Fira Mediterrània
-
Societat
Paquet de benvinguda a Manresa per als nous alumnes de grau de la UManresa i la UPC
-
Societat
Manresa senyalitzarà una nova rotonda al polígon de Bufalvent a partir de dimecres
