Els últims clients que quedaven al restaurant la Sala de Sallent després de dinar aquest diumenge s'han endut un bon ensurt. A l'entorn de les 4 de la tarda, un home de mitjana edat ha entrat a l'establiment brandant una escopeta de caça de doble canó, ha disparat un tret que ha anat a parar a una columna i s'ha emportat la caixa del dia, uns 500 euros, segons la primera estimació dels propietaris.
Els Mossos d'Esquadra han activat una furgoneta dels ARRO, una unitat d'investigació i una dotació de trànsit, davant la falta d'efectius del cos. També s'han mobilitzat les policies locals de Sallent i Sant Fruitós de Bages.
El propietari de l'establiment ha reconegut l'atracador i ha facilitat a la policia dades físiques i de vestuari per a la seva identificació. La policia ha anat obtenint informació del cotxe fins que ha obtingut una identificació positiva.
Amb la informació s'ha dirigit al seu domicili a la urbanització Urbisol, al terme municipal d'Avinyó i ha detingut l'autor de l'assalt, un home de 55 anys, que ha estat detingut com a presumpte autor d'un robatori amb violència i intimidació.
Entra amb una escopeta de caça al restaurant la Sala de Sallent, dispara un tret i s'emporta la caixa
Els Mossos d'Esquadra han detingut l'autor de l'atracament poc despés, un home d'Avinyó de 55 anys
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 30 de juny de 2019 a les 20:08
Actualitzat el 01 de juliol de 2019 a les 08:37
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
