Agents dels Mossos d'Esquadra van denunciar penalment un conductor, de 28 anys i veí de Castellgalí, com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària per circular a una velocitat penalment punible.
Els fets van succeir pels volts de les 11.30 hores de dimarts, durant un control de velocitat que es va muntar a la carretera C-55, a l'altura del punt quilomètric 29,7, dins del terme municipal de Manresa.
El radar va detectar una moto circulant a 208 km/h en un tram de via on la velocitat màxima genèrica està limitada a 90 km/h.
Per aquest motiu, els agents van aturar el vehicle i van denunciar penalment com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària per circular a una velocitat que superava el marge de 80 km/h per sobre de la genèrica, tal i com recull l'article 379 del Codi Penal.
En el transcurs d'aquest control preventiu de velocitat es van denunciar 17 vehicles més per excés de velocitat.
Enxampen un motorista a 208 km/h per la C-55 a Manresa
Els Mossos d'Esquadra l'han denunciat penalment per un delicte contra la seguretat ciària
- Foto del radar amb la moto a 208 km/h -
- Mossos
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de maig de 2020 a les 13:12
Actualitzat el 13 de maig de 2020 a les 13:17
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós homenatja Alfred Figueras amb una ofrena floral al seu record
-
Societat
Navarcles impulsa un projecte comunitari per combatre la soledat de la gent gran
-
Societat
Manresa inicia la campanya de preinscripció escolar amb xerrades informatives a totes les zones
-
Societat
Pol Huguet demana afrontar la preinscripció escolar amb criteri, informació i menys pors
-
Societat
Continuen els treballs de substitució de rajoles en el primer tram del Passeig
-
Societat
Avaria a la xarxa d'aigua a Manresa afecta diversos carrers de la carretera de Santpedor
