Aquest dijous s'ha constituït el Consell d'Infants de Sant Fruitós de Bages per al curs 2021-2022. Aquest consell, havia quedat aturat a causa de la pandèmia de la Covid-19 i ara s'ha reactivat amb la presa de possessió dels nous conselleres i conselleres. En total enguany, 8 nens i nenes representaran els interessos dels infants del municipi. Aquest grup és més reduït que en anteriors edicions per tal de complir amb les actuals directrius sanitàries.
Han pres possessió del càrrec els següents alumnes de cinquè i sisè de primària del municipi: Biel Palacios i Gerard Carriedo, de l'Escola Pla del Puig; Martí Girona i Ivet Altimira de l'Escola Paidos; Abril Soler, Cristian Estirado, Ouiam Azahhaf i el Wassim Azahhaf de l'Escola Monsenyor Gibert.
En el mateix acte de constitució també s'ha agraït als antics conselleres i conselleres la tasca que han desenvolupat durant el seu mandat. Aquests nens i nenes van exercir la tasca durant els cursos 2019-2020 i 2020-2021, que va quedar aturat per la pandèmia de la Covid-19.
Han deixat el càrrec: Martina Argentó i Guillem Díaz, de l'Escola Pla del Puig; Jana Sola, Alèxia Macías i Neus Silvestre de l'Escola Paidos; Isona Meléndez, Paula García, Bruna Castillo, Jubaib Ahmed i Thais Castro de l'Escola Monsenyor Gibert.
Durant l'acte de constitució van ser rebuts a la sala de plens de l'Ajuntament per l'alcaldessa de Sant Fruitós de Bages Àdria Mazcuñán, el regidor d'ensenyament Felip Echarri, i altres regidors del consistori.
L'alcaldessa els va fer l'encàrrec de treballar per posar en funcionament els Camins Escolars Segurs, per aprofitar l'experiència que brinda el consell als participants i a compartir-la amb els companys i companyes d'escola, ja que ells en són els seus representants.
El consell d'infants és una eina essencial que té per objectiu fomentar la participació entre els més joves dins la vida pública del municipi.
Es constitueix el Consell d'infants de Sant Fruitós de Bages per al curs 2021 - 2022
Societat
Els nens i nenes representaran els interessos dels infants del municipi durant tot l'any
ARA A PORTADA
-
Economia La Fàbrica Nova de Manresa mostra la seva nova façana monumental 37 anys després del tancament Pere Fontanals
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
-
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
Publicat el
22 d’octubre de 2021 a
les 15:40
Et pot interessar
-
Societat
El Consell de les Persones Grans de Manresa premia ex aequo Rossend Coll i Josep Maria Sarri
-
Societat
«Habitar el meu cos», sobre violència estètica, arriba a la Biblioteca del Pont de Vilomara
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
