La ràpida actuació de l'agent de la Policia Local de Cardona que es trobava de guàrdia ha permès controlar un incendi a la cuina d'un habitatge de la carretera del Miracle, aquest dimecres. L'avís ha arribat a les 9 del vespre i l'agent ha estat el primer a arribar a lloc.
Un cop ha arribat, ha pogut entrar a l'estança per la poca presència de fum i s'ha dirigit a la cuina on cremaven els fogons i la campana extractora. L'agent ha usat l'extintor del cotxa patrulla per reduir les flames. Quan han arribat els Bombers han extingit l'incendi que quedava i han confirmat que era segur tornar a l'habitatge, tot i que s'ha quedat sense subministrament elèctric.
A l'incident també han col·laborat dos voluntaris de l'Associació de Voluntaris de Protecció Civil del municipi, que han realitzat tasques de control de trànsit.
[naciomanresa]
Es declara un incendi a la cuina d'un habitatge de Cardona
La ràpida actuació de l'agent de la Policia Local ha evitat que les flames s'estenguessin
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
11 de gener de 2024 a
les 08:16
Actualitzat el
12 de març de 2024 a les
13:52
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós arranjarà l'aparcament de davant l'escola Paidos per millorar seguretat i accés
-
Societat
Sant Fruitós obre les portes de les escoles abans de la preinscripció del curs 2026-2027
-
Societat
Manresa obre una enquesta ciutadana per definir el Pla Municipal de Salut 2026-2030
-
Societat
Un espai a Manresa que frena l'oblit: el programa que reforça la memòria i dona temps
-
Societat
Tall de trànsit al carrer de les Piques per obres de reparació del paviment
-
Societat
Dilluns començaran les obres d'ampliació d'un tram de la vorera a l'avinguda de les Bases
