Es declara un incendi a la cuina d'un habitatge de Cardona

La ràpida actuació de l'agent de la Policia Local ha evitat que les flames s'estenguessin

Publicat el 11 de gener de 2024 a les 08:16
Actualitzat el 12 de març de 2024 a les 13:52

La ràpida actuació de l'agent de la Policia Local de Cardona que es trobava de guàrdia ha permès controlar un incendi a la cuina d'un habitatge de la carretera del Miracle, aquest dimecres. L'avís ha arribat a les 9 del vespre i l'agent ha estat el primer a arribar a lloc.

Un cop ha arribat, ha pogut entrar a l'estança per la poca presència de fum i s'ha dirigit a la cuina on cremaven els fogons i la campana extractora. L'agent ha usat l'extintor del cotxa patrulla per reduir les flames. Quan han arribat els Bombers han extingit l'incendi que quedava i han confirmat que era segur tornar a l'habitatge, tot i que s'ha quedat sense subministrament elèctric.

A l'incident també han col·laborat dos voluntaris de l'Associació de Voluntaris de Protecció Civil del municipi, que han realitzat tasques de control de trànsit.

[naciomanresa]