La ràpida actuació de l'agent de la Policia Local de Cardona que es trobava de guàrdia ha permès controlar un incendi a la cuina d'un habitatge de la carretera del Miracle, aquest dimecres. L'avís ha arribat a les 9 del vespre i l'agent ha estat el primer a arribar a lloc.
Un cop ha arribat, ha pogut entrar a l'estança per la poca presència de fum i s'ha dirigit a la cuina on cremaven els fogons i la campana extractora. L'agent ha usat l'extintor del cotxa patrulla per reduir les flames. Quan han arribat els Bombers han extingit l'incendi que quedava i han confirmat que era segur tornar a l'habitatge, tot i que s'ha quedat sense subministrament elèctric.
A l'incident també han col·laborat dos voluntaris de l'Associació de Voluntaris de Protecció Civil del municipi, que han realitzat tasques de control de trànsit.
[naciomanresa]
Es declara un incendi a la cuina d'un habitatge de Cardona
La ràpida actuació de l'agent de la Policia Local ha evitat que les flames s'estenguessin
ARA A PORTADA
-
-
L'abat de Montserrat: «Rebem amb joia l'elecció de Lleó XIV, és un perfil de certa independència» Redacció
-
Sor Lucía Caram sobre Lleó XIV: «És un moment d'esperança. Té una visió molt clara de la realitat eclesial i mundial» Redacció
-
Sonen de joia les campanes de l'Abadia de Montserrat després de la fumata blanca del Vaticà Redacció
-

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 11 de gener de 2024 a les 08:16
Actualitzat el 12 de març de 2024 a les 13:52
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit per treballs d'Aigües de Manresa al carrer Martí Julià
-
Societat Tall de trànsit al carrer Jaume I de Manresa, dilluns al matí
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau per la Fibromiàlgia i les Síndromes de Sensibilització Central
-
Societat Afectacions de trànsit per esdeveniments festius als barris Vic-Remei i Poble Nou