Sis dotacions i un helicòpter dels Bombers han treballat aquest diumenge en l'extinció d'un incendi de vegetació forestal que s'ha declarat a Monistrol de Montserrat. El foc s'ha produït a l'est del riu Llobregat, a la part oposada del massís de Montserrat, en una zona barrancosa que limita amb el terme de Vacarisses (Vallès Occidental), passada la línia dels FGC i la urbanització Monistrol Residencial, a la Serra de Cul de Portadora. L'avís ha arribat a 1/4 de 2 del migdia, i el foc s'ha estabilitzat poc abans de 2/4 de 4 de la tarda.
L'incendi s'ha iniciat amb força, però les flames han coronat el turó i, en sentit descendent, han perdut intensitat. Tot i així, les tasques d'extinció han estat laborioses, segons han informst els Bombers, per les dificultats d'accés a la zona.
Segons dades provisionals dels Agents Rurals, el foc només ha afectat una superfície de 0,194 hectàrees. Es treballa amb la hipòtesi d'una incidència en una línia elèctrica com a possible causa.
[naciomanresa]
Es declara un incendi forestal a Monistrol de Montserrat
Societat
Les flames han coronat un turó de la Serra de Cul de Portadora i han perdut intensitat
ARA A PORTADA
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
-
-
Societat El Mercat de la Terra de Sant Fruitós reivindica el tomàquet amb gastronomia i activitats familiars Redacció
-
Política El ple rebutja la proposta de Fem Manresa per retirar part de l'asfalt de la plaça Neus Català Pere Fontanals
-
Esports Un recés a correcuita fa girar el ple i Manresa demanarà ser seu de la selecció de bàsquet Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
31 de desembre de 2023 a
les 14:57
Actualitzat el
12 de març de 2024 a les
13:53
Et pot interessar
-
Societat
El Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac identifica 32 noves espècies de briòfits i n'inventaria 122
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà el clavegueram de la plaça Cots amb afectacions al trànsit
-
Societat
Mor Maurici Rosell, el «Maurici de les Olives», una de les ànimes més estimades del Centre Històric
-
Societat
Foragitades de casa per un soroll fantasma
-
Societat
Sant Fruitós reformarà l'entorn del Teatre Casal Cultural per fer-lo més accessible
-
Societat
La Carretera de Santpedor de Manresa estrena una Taula Veïnal per impulsar la participació
