Dotacions dels Bombers amb el suport de patrulles de la Policia Local de Manresa han hagut de treballar aquest diumenge al vespre en l'extinció de dos incendis de vegetació que s'han declarat gairebé de forma simultània en dos punts pròxims a la via dels FGC al seu pas per la capital del Bages.
Passades les 9 del vespre s'ha declarat un incendi a la illa de vegetació en altua que formen el carrer Indústria i l'avinguda de les Bases de Manresa, a l'altra banda de l'indústria química Lipmes. Els Bombers s'han desplaçat al lloc i s'han trobat amb unes flames importants ja que la zona és densa en matolls, herbes i arbres.
En paral·lel, s'ha declarat un segon incendi a la zona de vegetació del pas de la línia del tren pel barri de la Font dels Capellans, just abans de soterrar-se. A l'incendi, que tocava el carrer Arquitecte Montagut, també hi han assistit els Bombers i la Policia Local, que en tots dos casos ha donat suport en la gestió del trànsit de vehicles.
Es declaren dos incendis de vegetació simultanis vora la línia dels FGC a Manresa
Un ha estat entre el carrer Indústria i l'avinguda de les Bases i l'altre al carrer Arquitecte Montagut, a la Font dels Capellans
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 19 de març de 2023 a les 22:41
Actualitzat el 20 de març de 2023 a les 12:25
Et pot interessar
-
Societat La Fundació Montepio premia la mobilitat sostenible i lliura les recaptacions solidàries de Sant Cristòfol
-
Societat Santpedor ofereix nova formació gratuïta per a persones nouvingudes i residents que volen regularitzar la seva situació
-
Societat Castellgalí acollirà la XIV Trobada de Dones del Bages aquest dissabte
-
Societat Súria reprèn el programa gratuït d'exercicis Anem a moure'ns per a persones grans
-
Societat Salut inicia la campanya de vacunació de tardor a la Catalunya Central amb més de 125.000 dosis
-
Societat Súria obre inscripcions per a una nova edició dels Tallers Gratuïts per a adults