Es reforma el clavegueram a les Brucardes de Sant Fruitós per evitar les males olors

Aquests treballs els ha executat Aigües de Manresa, l'empresa responsable de l'explotació i el manteniment del clavegueram municipal

Publicat el 14 de setembre de 2021 a les 22:16
Actualitzat el 14 de setembre de 2021 a les 22:42
Aquesta passada setmana s'han executat els treballs de reforma del clavegueram al carrer Mirador de Bages de les Brucardes, a Sant Fruitós de Bages, que han de permetre reduir substancialment les pudors que reben els veïns de la zona.

Aquest passat mes d'agost els veïns afectats van reclamar a Aigües de Manresa una solució a les pudors que provenen del clavegueram i que provoquen malestar als residents de les cases de la part alta de la urbanització. 

Aquests treballs els ha executat Aigües de Manresa, l'empresa responsable de l'explotació i el manteniment del clavegueram municipal.