El pas de vianants pel primer tram de l'avinguda Santa Bàrbara de Súria s'ha restablert després de l'acabament de les obres d'instal·lació d'un nou col·lector, substitució de la xarxa d'aigua i renovació del paviment. Aquesta actuació s'ha portat a terme arran dels desperfectes causats per les fortes pluges del mes de juny.
Les obres s'han desenvolupat en el tram comprès entre els carrers González Solesio i Diputació, amb un pressupost de 80.181,36 euros.
La contractació de les obres ha anat a càrrec del grup Agbar, concessionari del servei municipal d'aigües potables i manteniment del clavegueram. L'actuació ha estat supervisada pels serveis tècnics de l'Ajuntament.
Les fortes pluges del mes de juny van malmetre el clavegueram i van aixecar una part del paviment. Les obres van obligar a restringir el pas de vianants pel tram afectat.
Es restableix el pas de vianants pel primer tram de l'avinguda Santa Bàrbara de Súria
Després de l'acabament de les obres d'instal·lació d'un nou col·lector, substitució de la xarxa d'aigua i renovació del paviment
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de juliol de 2023 a
les 18:03
Actualitzat el
31 de juliol de 2023 a les
18:09
Et pot interessar
-
Societat
El CAP Bages estrena nous punts d'atenció per reforçar la confidencialitat
-
Societat
La serra de Castelltallat, protagonista del nou documental de Patrimoni Obert
-
Societat
El Grup de Diàleg Interreligiós condemna l'agressió racista a un grup de dones musulmanes
-
Societat
Manresa reunirà professionals d'arreu del país en una jornada sobre primera infància
-
Societat
Càritas Manresa alerta que el 85% de les persones que atén estan en risc de perdre l'habitatge
-
Societat
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
