Aquest divendres a la nit, el Parc de l'Agulla tancarà les seves portes per, com a mínim, dues setmanes. Tenint en compte la situació excepcional que s'està vivint en aquests moments a causa del COVID-19, tant la Junta de la Sèquia com Aigües de Manresa, propietàries del parc, han pres la decisió de tancar l'espai fins el 27 de març, amb possibilitat de pròrroga segons com evolucioni la situació.
Volem recordar que totes aquestes mesures són amb caràcter estrictament preventiu per evitar una major propagació de la malaltia, i sempre seguint les recomanacions de la Generalitat de Catalunya.
ARA A PORTADA
-
Societat Manresa desplega un pla de xoc sense precedents per transformar el Centre Històric Pere Fontanals
-
Societat Comencen les obres de la rotonda que connectarà l'avinguda de l'Esport amb el passeig del Riu Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Tirallongues conviden la ciutadania a acompanyar-los al Concurs de Castells Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Quatre castells de frontera del Bages seran l'escenari dels Aplecs de Patrimoni obert d'aquest octubre Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Un centenar de persones homenatgen a Manresa els milicians de la Columna Terra i Llibertat Pere Fontanals
Publicat el
13 de març de 2020 a
les 20:55
Actualitzat el
13 de març de 2020 a les
20:58
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós celebrarà la Setmana de la Mobilitat amb una tarda per a practicar i decorar la bicicleta
-
Societat
Sant Fruitós posa en marxa Veïnes del Món per fomentar la cohesió i el diàleg intercultural
-
Societat
Fonollosa subhasta quatre parcel·les edificables a Canet de Fals
-
Societat
L'Ateneu Popular La Sèquia projectarà «No Name Ceuta» i reflexionarà sobre la solidaritat migrant
-
Societat
L'Hospital Sant Andreu de Manresa, reconegut amb el nivell Argent per la seva tasca contra el tabac
-
Societat
S'amplia l'àrea pavimentada a l'entorn del Cobert de la Màquina de Batre de Sant Fruitós
