L'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) a través de la unitat de Guàrdies i Emergències ha informat que aquest dilluns a les 20.00 hores s'ha rebut l'avís del trencament d'un col·lector de salmorres al municipi de Sant Joan de Vilatorrada.
És per aquest motiu que la qualitat de les aigües del riu Cardener es pot veure afectada al pas dels municipis següents: Sant Joan de Vilatorrada, Manresa i Castellgalí.
Donat que poden haver captacions d'aigua riu avall que en facin ús, l'ACA ho ha notificat als ajuntaments per tal que prenguin les mesures que creguin adients.
Es trenca un col·lector de salmorres a Sant Joan
L'ACA adverteix que les aigües del Cardener a Sant Joan, Manresa i Castellgalí es poden veure afectades
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’agost de 2011 a les 22:15
Et pot interessar
-
Societat El Lab 0_6 d'UManresa obre inscripcions amb una nova proposta mòbil sobre l'aigua
-
Societat Tall de trànsit al carrer Hospital de Manresa, aquest dijous al matí
-
Societat Sant Vicenç de Castellet obre la convocatòria a la Medalla de Sant Vicenç 2025
-
Societat Una «autòpsia de residus» a Sant Fruitós revela que el 80% de les escombraries no se separen correctament
-
Societat El Consell de les Persones Grans del Bages creix en representativitat i reforça l'aposta per un envelliment actiu
-
Societat Manresa celebra els 35 anys del PFI-PTT amb el lliurament de diplomes a 33 alumnes