Un escalador ha quedat ferit en caure aquest dissabte al migdia mentre feia la Via de l'Aranya a la muntanya de Montserrat, segons han informat els Bombers de la Generalitat. L'escalador, un jove de 27 anys i veí de Barcelona, ha caigut d'esquena des d'una altura de sis metres mentre feia la Via de l'Aranya, al Serrat de les Garrigoses. Ha estat un company seu qui cap a tres quarts de tres del migdia ha alertat els Bombers de la Generalitat. Fins al lloc s'hi ha desplaçat tres dotacions terrestres i un helicòpter amb els GRAE i el metge de guàrdia del servei. Després de practicar-li les primeres cures, el jove ha estat immobilitzat, se li ha posat un collaret i després ha estat carregat en una llitera.
Posteriorment, els bombers l'han carregat a l'helicòpter amb la grua, i posteriorment l'han dut a l'aparcament de les Coves de Salnitre, on una ambulància ha evacuat el ferit a l'Hospital de Martorell.
L'escalador presentava contusions múltiples a l'esquena, el coxis i la pelvis.
Escalador ferit en caure fent la Via de l'Aranya a Montserrat
L'escalador presentava contusions múltiples a l'esquena, el coxis i la pelvis
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de març de 2012 a
les 19:01
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
