El cos d'emergències ha rebut l'avís quan faltaven vuit minuts per les onze del matí d'aquest dissabte. Cap persona ha quedat ferida i els Bombers han tingut el foc controlat al cap d'un quart d'hora. En total hi han treballat dues dotacions durant menys d'una hora. El pavelló de Moià es troba al carrer de l'Esport sense número de la localitat bagenca. Segons han informat els Bombers, actualment s'hi estan fent obres.
Evacuen el pavelló de Moià per un incendi a l'aïllament de la teulada
Els Bombers de la Generalitat han evacuat aquest dissabte el pavelló de Moià per un foc que ha cremat cinc metres lineals de l'aïllament de sota la teulada.
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de maig de 2009 a
les 13:48
Et pot interessar
-
Societat
Josep Maria Esquirol reflexionarà a Manresa sobre la ciutat i l'habitatge des d'una mirada humanista
-
Societat
El Parc de l'Agulla acollirà dissabte una nova edició del Ioga solidari de Salut Mental d'Althaia
-
Societat
Les piscines de Sant Fruitós estrenaran un sistema més eficient d'aigua calenta
-
Societat
Sant Fruitós dedicarà un vespre gastronòmic a la carn de caça el proper divendres
-
Societat
La casa del carrer Ramon i Cajal 57 guanya el concurs de balcons florits de Sant Fruitós
-
Societat
Les comunitats islàmiques de Manresa envien una carta conjunta de benvinguda al Papa
