Aquest proper divendres dia 26, a la tarda, els enginyers que fa 40 anys van deixar l'escola de Mines de Manresa es retrobem per celebrar-ho a Súria on hi haurà una tarda commemorativa amb diversos parlaments i conferències a partir de les 6 de la tarda.
Exalumnes de fa 40 anys de l'escola de Mines es retroben divendres
Societat
Seran tota la tarda a Súria on tindrà lloc una jornada commemorativa
ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
Esports La Fundació Bàsquet Manresa impulsa una expedició solidària a Cap Verd per formar entrenadors Pere Fontanals
-
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
Publicat el
25 de novembre de 2010 a
les 21:58
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós reunirà el món cinegètic en la 9a edició de la Fira del Caçador
-
Societat
Un cirurgià palestí explicarà a Manresa la seva experiència mèdica a Gaza
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages impulsa una campanya per l'Orgull LGTBI+
-
Societat
Un estudi a la depuradora de Manresa analitza la presència de microplàstics a l'aigua residual
-
Societat
L'Escola de Salut de Súria tanca la cinquena edició amb una sessió d'aiguagim
-
Societat
Tallat l'accés al carrer Puigmal per unes obres de telecomunicacions
