Una plataforma de Sant Fruitós de Bages ha impulsat una recollida de signatures a Change.org perquè l'Ajuntament deixi de subvencionar la Societat de Caçadors del poble encarregada, entre d'altres, de la Fira del Caçador que se celebra, habitualment, a finals de juny. Aquest 2024, l'Ajuntament li ha assignat una subvenció nominativa de 9.800 euros, "quan pel mateix concepte, altres entitats del poble reben ajudes significativament inferiors", assenyalen.
La petició exposa que els diners públics "han de ser destinats a accions que beneficiïn directament la nostra comunitat i siguin d'interès majoritari", com "les nostres escoles, projectes educatius sobre el medi ambient i benestar animal, o en millorar els nostres parcs i entorn natural tan valuós".
Cal tenir en compte que, mentre l'entitat cinegètica rep 9.800 euros, les associacions de veïns de barris disgregats, com la Rosaleda o Torroella de Baix en reben, pel mateix concepte, entre 1.600 i 1.800 euros; les AMPA o les escoles del municipi, entre 200 i 900 euros; entitats com el Centre de Recursos per al Trastorn de l'Espectre Autista (TEA), 500 euros, o l'ADF Pla de Bages, tan important en els incendis forestals, 4.000 euros.
[superfillagrantema]1722[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Exigeixen a l'Ajuntament de Sant Fruitós que elimini l'ajuda de 9.800 euros a la Societat de Caçadors
Societat
L'entitat cinegètica rep gairebé el doble que l'ADF Pla de Bages, o sis vegades més que les associacions de veïns de la Rosaleda o Torroella de Baix
ARA A PORTADA
-
Política L'avançament electoral de Sánchez sacseja la política manresana entre la por i els retrets Pere Fontanals
-
Política Manresa nega cap trama de corrupció i descarta atorgar la subvenció a la Fundació Sallar Pere Fontanals
-
Societat «L'habitatge ha de ser un dret i no un negoci»: la PAHC Bages i la COSHAC tallen la C-55 Pere Fontanals
-
-
Successos Vuit accidents entre dijous i diumenge al punt negre de la C-58 a Castellbell i el Vilar Pere Fontanals
Publicat el
18 de febrer de 2024 a
les 16:10
Et pot interessar
-
Societat
Una fideuà popular ha tancat la Setmana de la Gent Gran de Castellbell i el Vilar
-
Societat
Sant Fruitós vacunarà contra la grip i la covid a Torroella de Baix i la Rosaleda dijous
-
Societat
Universi+ celebra deu anys amb noves propostes formatives a UManresa
-
Societat
Tica Font, del Centre Delàs, parlarà de «Guerra i pau al segle XXI» a Manresa
-
Societat
250 persones caminen de Súria i Callús contra la macroplanta de biogàs de Sant Mateu
-
Societat
La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de verd pel Dia Mundial de la Meningitis
