Una plataforma de Sant Fruitós de Bages ha impulsat una recollida de signatures a Change.org perquè l'Ajuntament deixi de subvencionar la Societat de Caçadors del poble encarregada, entre d'altres, de la Fira del Caçador que se celebra, habitualment, a finals de juny. Aquest 2024, l'Ajuntament li ha assignat una subvenció nominativa de 9.800 euros, "quan pel mateix concepte, altres entitats del poble reben ajudes significativament inferiors", assenyalen.
La petició exposa que els diners públics "han de ser destinats a accions que beneficiïn directament la nostra comunitat i siguin d'interès majoritari", com "les nostres escoles, projectes educatius sobre el medi ambient i benestar animal, o en millorar els nostres parcs i entorn natural tan valuós".
Cal tenir en compte que, mentre l'entitat cinegètica rep 9.800 euros, les associacions de veïns de barris disgregats, com la Rosaleda o Torroella de Baix en reben, pel mateix concepte, entre 1.600 i 1.800 euros; les AMPA o les escoles del municipi, entre 200 i 900 euros; entitats com el Centre de Recursos per al Trastorn de l'Espectre Autista (TEA), 500 euros, o l'ADF Pla de Bages, tan important en els incendis forestals, 4.000 euros.
[superfillagrantema]1722[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Exigeixen a l'Ajuntament de Sant Fruitós que elimini l'ajuda de 9.800 euros a la Societat de Caçadors
L'entitat cinegètica rep gairebé el doble que l'ADF Pla de Bages, o sis vegades més que les associacions de veïns de la Rosaleda o Torroella de Baix
ARA A PORTADA
-
-
El govern de Manresa respon a Junts que el relleu generacional al comerç ja ho cobreix Reempresa Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa estudiarà crear un itinerari segur per a vianants entre Les Cots i els Dolors Pere Fontanals
-
-
L'alcalde de Manresa talla a Vox arran de no haver condemnat dos feminicidis: «Lliçons, les justes» Pere Fontanals
Publicat el 18 de febrer de 2024 a les 16:10
Et pot interessar
-
Societat
Manresa impulsa una campanya de Nadal per promoure la compra de proximitat
-
Societat
El SAD de Manresa reparteix lots de Nadal a totes les persones ateses als domicilis
-
Societat
L'Ajuntament dedica el calendari del 2026 a la fauna del riu Cardener al seu pas per Manresa
-
Societat
El campanar del Roser de Súria tornarà a sonar gràcies als pressupostos participatius
-
Societat
Santpedor acaba els treballs de millora ambiental a la riera de Joncadella, al Mirador de Montserrat
-
Societat
Castellbell i el Vilar iniciarà al gener el Pla Especial del Catàleg de masies i cases rurals
