
Amb l'objectiu d'augmentar el volum de reserves de plasma sanguini al Banc de Sang i de Teixits i també de sensibilitzar al donants més joves, el dilluns 26 de novembre es va fer la Campanya de donació de sang a l'Escola Joviat de Manresa.
Enguany, un grup d'alumnes delegats de la família sanitària, han col·laborat en aquesta marató de donació de sang, organitzant moltes i creatives activitats per tal de conscienciar en la donació de sang, sobretot entre el seus companys i companyes.
Els organitzadors de la campanya han estat treballant durant les darreres setmanes per divulgar la jornada: cartells, mailings digitals, un facebook de l'event, la figura perfilada a terra d'un home que perd sang amb diferents missatges de sensibilització, xapes, un cor fet amb globus vermells, etc. A més a més han gestionat diferents descomptes d'empreses col·laboradores per als donants.
Fins a 92 persones han donat sang durant la jornada solidària de donació, que es va desenvolupar a la biblioteca de l'Escola de les 10.00 a les 13.30 i de les 16.00 a 19.00.
Els alumnes delegats destaquen la importància de sensibilitzar als més joves i fer nous donants.