Un nombrós públic va assistir dijous al vespre a la jornada per recaptar fons per a la lluita contra el càncer infantil que es va fer a l'Auditori del Montepio. La jornada va néixer com una iniciativa de la Federació de Penyes del FC Barcelona del Bages, Berguedà i Cerdanya, i de les Penyes Cor de Catalunya i Blaugrana de Manresa, per col·laborar amb l'hospital barceloní Sant Joan de Déu.
El Montepio es va implicar en l'organització d'aquest acte per fer visibles les dificultats que sorgeixen al'hora d'investigar la cura del càncer infantil. La sessió va comptar amb la participació deJoan Azemar, pediatre de l'Equip d'Atenció Primària Sagrada Família de Manresa; Emma Perrier, de l'Obra Social d'Infància; Íngrid Benito, llicenciada en biologia i coordinadora de l'acte; a més d'emotius testimonis de familiars de nens que pateixen o han patit càncer.
Durant la jornada també es van vendre més de 200 polseres Candela, un producte solidari que destina el 100% de la recaptació dels donatius que es fan a la investigació contra el càncer infantil. També es van sortejar diversos productes del Barça, com 2 samarretes de Leo Messi, pilotes, entrades per al Gamper i per al Museu, etc.
Èxit de participació a la jornada del Montepio per a la investigació del càncer infantil
Durant la jornada es van vendre més de 200 polseres Candela
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de juny de 2019 a
les 20:00
Actualitzat el
07 de juny de 2019 a les
20:05
Et pot interessar
-
Societat
La serra de Castelltallat, protagonista del nou documental de Patrimoni Obert
-
Societat
Manresa reunirà professionals d'arreu del país en una jornada sobre primera infància
-
Societat
Càritas Manresa alerta que el 85% de les persones que atén estan en risc de perdre l'habitatge
-
Societat
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
-
Societat
El Cafè Feminista de Jerònimes reflexiona sobre «el mite de la lliure elecció»
-
Societat
Treballs de senyalització pel nou sentit viari a la carretera de Santpedor cap al Parc de l'Agulla
