Els Bombers han extingit un incendi de vegetació agrícola que s'havia iniciat aquest divendres a la tarda a la zona de les Brucardes de Sant Fruitós de Bages, en una àrea de camp, però a prop de les zones boscoses on hi ha els veïns d'aquest nucli.
L'incendi s'ha iniciat, segons ha explicat la mateixa persona que ha trucat a emergències, quan cremava palla en una zona llunyana al paller. Les flames han incendiat vegetació agrícola pròxima i el foc ha començat a estendre's.
L'avís ha arribat a 1/4 i mig de 5 de la tarda i en el control i posterior extinció de l'incendi hi han arribat a treballar dues dotacions aèries i set de terrestres. Els Bombers han donat per controlat el foc quan faltaven 5 minuts per a les 6 de la tarda, i posteriorment s'ha donat per extingit poc després de 2/4 de 7 de la tarda.
Extingit un incendi agrícola que s'ha declarat a les Brucardes de Sant Fruitós aquest divendres
Els Bombers hi han arribat a destinar dues dotacions aèries i set de terrestres
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 01 de juliol de 2022 a les 20:50
Actualitzat el 01 de juliol de 2022 a les 20:55
Et pot interessar
-
Societat
Desenes d'infants gaudeixen del Dia dels Drets dels Infants a Santpedor
-
Societat
L'Ajuntament inicia treballs de substitució de rajoles al Centre Històric i al Passeig
-
Societat
Endesa renova 250 suports de mitjana tensió al Bages i al Moianès
-
Societat
Oberta la convocatòria de l'Euro Solidari de la Transéquia 2026
-
Societat
Treballs d'inspecció de clavegueram al carrer Hospital, dimarts de 3 a 4 de la tarda
-
Societat
Sant Fruitós engega una nova campanya solidària de recollida de joguines
