Famílies arribades de les demarcacions de Barcelona i Lleida es trobaran aquest dissabte al Bosquet de Sant Fruitós de Bages per celebrar la Festa de les famílies acollidores, una activitat que es realitza pensant en aquelles famílies ajuden a fer possible aquesta mesura de protecció de la infància.
L'objectiu de la trobada és, per una banda, agrair a les famílies que acullen la tasca que desenvolupen amb els infants que tenen a càrrec, però per altra també es vol que es coneguin i puguin compartir experiències. Arribaran més de 150 persones, principalment de comarques de Barcelona i Lleida.
La matinal se celebrarà de les 10 del matí a la 1 del migdia i hi haurà esmorzar, tallers i diferents propostes familiars dinamitzades pel grup d’animació Ai Carai!. Aquesta trobada és oberta a infants de la localitat, i també a totes aquelles persones que puguin estar interessades en l'acolliment o busquin més informació.
La Generalitat de Catalunya possibilita diferents tipus d'acolliment en funció de les necessitats de cada infant. Hi ha acolliments d'urgència, que permeten que l'infant visqui amb una família mentre es fa l'estudi sobre les circumstàncies que han aconsellat separar-lo de la família d'origen, acolliments simples, on l'infant és acollit per una família amb la finalitat de retornar al seu entorn familiar abans de dos anys, també n'hi ha de permanents, així com acolliments de caps de setmana o vacances recomanats per a infants de més de nou anys ingressats en centres residencials i que necessiten gaudir d'un ambient familiar.
Aquest acte és organitzat per l'associació Intress, qui treballa projectes socials de diferents àmbits i que gestiona el projecte d'acolliments familiars a diverses comarques catalanes. Les persones que desitgin més informació poden posar-s'hi en contacte trucant al 93 390 87 08.
Famílies acollidores de les demarcacions de Barcelona i Lleida es trobaran a Sant Fruitós
El Bosquet acollirà aquest dissabte la Festa de les famílies acollidores
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’octubre de 2023 a les 19:27
Et pot interessar
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris
-
Societat La setmana vinent continuaran els treballs de senyalització vinculats a l'operació Guimerà