Un jove ha hagut de ser ingressat a l'hospital d'urgències després de rebre dues ganivetades a la cama aquest diumenge a la tarda a la plaça dels Drets de Manresa. El noi ha estat ferit a la balconada que dona a la baixada dels Drets, on abans hi havia el supermercat Llobet, i ha pogut escapolir-se dels seus agressors deixant un fil de sang a terra fins que s'ha desplomat al carrer del Joc de la Pilota, a l'altura del número 6, davant de la seu de Càritas i la Creu Roja.
La pèrdua de sang ha estat molt important. Tant en el lloc de les ganivetades com en el punt on ha acabat caient ha quedat una taca important, i tot el camí que ha fet es podia seguir amb el rastre que ha deixat. També ha patit ferides en els dits d'una mà a l'intentar protegir-se.
Dos veïns de la zona han avisat els serveis d'emergències quan passaven 6 minuts de les 6 de la tarda, i mentre una li aguantava les cames en alt per evitar el dessagnament, l'altre el cobria amb mantes que ha tret de Creu Roja. Ells mateixos es temien el pitjor: "s'ha quedat blanc, fred i ja no es queixava".
Fins al punt on es trobava el jove s'han desplaçat patrulles dels Mossos d'Esquadra que han acordonat la zona de l'agressió i el lloc on es trobava el jove estès, de la Policia Local que ha tallat totalment el trànsit tant de vehicles com de vianants al carrer Joc de la Pilota, i dues ambulàncies del SEM, que han atès el ferit en el mateix lloc on es trobava i, quan han pogut estabilitzar-lo, l'han traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu.
Els Mossos d'Esquadra han iniciat una investigació per saber qui li ha causat les ferides d'arma blanca, i esperen parlar amb l'agredit quan la seva situació sanitària millori. Malgrat la gravetat de les ferides, que li han tocat la femoral, els serveis mèdics no temen per la seva vida després d'haver-lo pogut atendre a temps de les dues ferides i de l'hipotensió que patia per la pèrdua de sang. Ha estat cosit i aquesta mateixa nit de diumenge li donaran l'alta.
Ferit greu després de rebre dues ganivetades a la cama a la plaça dels Drets de Manresa
Societat
El jove ha pogut escapolir-se dels agressors, però a mig carrer del Joc de la Pilota ha caigut desplomat
ARA A PORTADA
-
Societat L'Ajuntament de Manresa defensa que ha aplicat mesures davant les alertes per calor Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La bagenca Erola Jons embolica La Vuelta i desferma les crítiques del sector pel seu estil amb els ciclistes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil encenen la primera nit de foc de la Festa Major Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La geganta Sibil·la s'estrena a Manresa i reivindica la memòria de les obreres de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
03 de gener de 2021 a
les 19:41
Actualitzat el
04 de gener de 2021 a les
10:04
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós millora la xarxa d'aigua potable al polígon Sant Isidre i a la Pedrera del Maneló
-
Societat
Manresa acollirà dijous una nova campanya de donació de sang amb més de 100 donacions com a repte
-
Societat
Manresa iniciarà dilluns nous asfaltatges als carrers Francesc Moragas i Sant Antoni Maria Claret
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
