Hernán Esteban Cejas, de 48 anys i veí de Badalona, va resultar ferit greu aquest diumenge a 2/4 de 10 del vespre quan se li va ensorrar el balcó on estava preparant una barbacoa al 2n 2a del número 43 de la carretera de Vic de Manresa. Al lloc s'hi van desplaçar tres unitats de bombers, tres de policia local i un vehicle medicalitzat del SEM.
Segons un testimoni ocular, la persona ferida estava en el balcó posterior d'aquest immoble preparant una barbacoa quan, de forma sobtada, la base del balcó va cedir desplomant-se en un 50% sobre la vivenda immediatament inferior (1r 2a). Com a possible hipòtesi s'apunta a una possible fatiga dels materials amb que està construït el balcó afectat, deteriorats pel pas del temps.
Com a conseqüència de l'accident, Hernan Estevan Cejas va patir ferides de caràcter greu i va ser assistit en el lloc del fet pel personal del SEM i traslladat seguidament a Sant Joan de Déu. La Policia Local va precintar de forma cautelar els balcons de la finca número 43 corresponents a la vivenda afectada directament i la immediata inferior en espera d'una valoració tècnica per part dels serveis municipals d'urbanisme.
Ferit greu en ensorrar-se-li el balcó sota els peus
S'apunta a una possible fatiga dels materials de construcció
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’abril de 2012 a les 18:07
Et pot interessar
-
Societat
Manresa instal·la quatre nous radars pedagògics per reduir accidents i reforçar la seguretat viària
-
Societat
L'Institut Lacetània fa prevenció del bullying amb la implicació activa de l'alumnat
-
Societat
Manresa reforça la seguretat al Parc de Puigterrà amb sis nous punts de llum led eficients
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja l'avi centenari Josep Tapias Descals
-
Societat
Sant'Egidio obre un punt solidari a Sant Domènec per recollir regals i aliments de Nadal
-
Societat
El Baxi Manresa porta l'esperit solidari al Far d'Ampans i a pediatria d'Althaia
