Un motorista ha resultat ferit de gravetat després que la moto que conduïa topés amb un cotxe, aquest dissabte cap a les onze de la nit, al carrer Enric Morera, a l'alçada de la cantonada de la Pau, de Manresa. El ferit, veí de la mateixa ciutat de Manresa, presentava un traumatisme cranioencefàlic greu com a conseqüència de la topada, segons han informat fonts dels bombers. Els serveis sanitaris van decidir-lo traslladar immediatament a l'Hospital Sant Joan de Deú de la capital del Bages.
Ferit greu en una topada entre un cotxe i una moto a Manresa
Societat
Ha passat a les 11 de la nit al carrer Enric Morera
ARA A PORTADA
-
Successos Nou detinguts per un assalt violent a un domicili de Manresa com a revenja per una baralla Pere Fontanals
-
Successos Detingut després d'entrar en calçotets a increpar els clients del Lidl de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
-
Societat Manresa inicia les obres que connectaran l'avinguda de l'Esport amb el passeig del Riu Redacció
Publicat el
14 de març de 2010 a
les 10:49
Et pot interessar
-
Societat
Les festes del barri de Sant Pau alteraran el trànsit a Manresa fins dilluns vinent
-
Societat
Les obres de FGC al túnel de Santa Clara comportaran afectacions de trànsit durant sis mesos
-
Societat
Sant Fruitós reunirà el món cinegètic en la 9a edició de la Fira del Caçador
-
Societat
Un cirurgià marroquí explicarà a Manresa la seva experiència mèdica a Gaza
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages impulsa una campanya per l'Orgull LGTBI+
-
Societat
La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat
