El conductor d'un turisme ha resultat ferit de caràcter lleu en un accident que ha tingut per encalç amb un camió que estava aturat al voral, aquest dijous al migdia al punt quilomètric 22,3 de la C-55 al terme de Castellgalí, en sentit Manresa.
Fins al lloc de l'accident d'hi han desplaçat efectius dels Mossos d'Esquadra, dels Bombers i del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que han atès el ferit, tot i que no ha requerit trasllat hospitalari.
L'incident no ha tingut afectacions viàries perquè s'ha produït al voral de la carretera, en un tram amb doble carril en sentit nord.
Ferit lleu el conductor d'un turisme que ha xocat contra un camió a la C-55
L'accident, que s'ha produït a Castellgalí, no ha provocat afectacions viàries perquè ha estat en un tram amb dos carrils
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de novembre de 2023 a
les 18:06
Actualitzat el
23 de novembre de 2023 a les
18:11
Et pot interessar
-
Societat
La Processó del Silenci provocarà talls de trànsit al Centre Històric de Manresa
-
Societat
L'assemblea docent del Bages escridassa el conseller Dalmau en una nova protesta a Manresa
-
Societat
Althaia registra un rècord de 137 donants d'òrgans i teixits durant el 2025
-
Societat
L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages instal·la nous fanals solars
-
Societat
El primer premi de la Loteria Nacional cau a Manresa
-
Societat
La Fundació Sant Andreu Salut inaugura els nous espais de la residència de Navarcles
