El conductor d'un turisme ha resultat ferit de caràcter lleu en un accident que ha tingut per encalç amb un camió que estava aturat al voral, aquest dijous al migdia al punt quilomètric 22,3 de la C-55 al terme de Castellgalí, en sentit Manresa.
Fins al lloc de l'accident d'hi han desplaçat efectius dels Mossos d'Esquadra, dels Bombers i del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que han atès el ferit, tot i que no ha requerit trasllat hospitalari.
L'incident no ha tingut afectacions viàries perquè s'ha produït al voral de la carretera, en un tram amb doble carril en sentit nord.
Ferit lleu el conductor d'un turisme que ha xocat contra un camió a la C-55
L'accident, que s'ha produït a Castellgalí, no ha provocat afectacions viàries perquè ha estat en un tram amb dos carrils
ARA A PORTADA
-
Ramon Bacardit i Junts opten pel silenci davant l'acte de vandalisme a la seu de Manresa Pere Fontanals
-
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
-
La 36a trobada de la Fundació Pere Casaldàliga abordarà l'educació i la formació política Pere Fontanals
Publicat el
23 de novembre de 2023 a
les 18:06
Actualitzat el
23 de novembre de 2023 a les
18:11
Et pot interessar
-
Societat
Manresa activarà el control d'accés amb càmeres al carrer Barreres a partir del 16 de març
-
Societat
«Sota teràpia» tanca amb bona afluència de gent la programació del 8-M a Santpedor
-
Societat
Castellbell i el Vilar tanca la Setmana de la Dona amb l'exposició «Úniques» a la Bauma
-
Societat
Manresa activa el lloguer de curta durada del servei de bicicletes elèctriques Baik
-
Societat
Mor Antoni Camps als 87 anys, exfutbolista bagenc del Barça i l'Espanyol
-
Societat
Centres educatius del Bages tallaran carreteres per visibilitzar les reivindicacions docents
