Han finalitzat els treballs d'enderroc de la finca situada a la cantonada dels carrers Urgell i de la Mel de Manresa. Es tracta d'una superfície de 298 metres quadrats on fa uns anys hi havia un establiment de marbres.
Les obres continuaran amb la pavimentació del sòl que es farà una part amb peces de formigó i l'altra, amb paviment de sauló. A més a més, s'hi posaran tres bancs i pilones o jardineres que evitin l'aparcament de vehicles. Els contenidors d'escombraries es reubicaran.
L'objectiu de l'enderrocament és acabar amb els inconvenients que suposen els edificis sense ús durant un període llarg de temps (brutícia, pudors, risc per als vianants...) tal com, en aquest cas, havien denunciat els veïns de l'entorn. Així, també es guanyarà una altra placeta per a l'ús públic i l'embelliment del barri.
ARA A PORTADA
-
Successos El jutge manté els càrrecs als quatre activistes pel sabotatge a ICL al Bages Pere Fontanals
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc administrarà la Festa de la Llum de Manresa el 2027 Redacció
Publicat el
08 de juliol de 2016 a
les 20:26
Actualitzat el
08 de juliol de 2016 a les
20:29
Et pot interessar
-
Societat
I si ens estiguéssim adormint?
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 25.000 euros en la millora i manteniment de nou camins municipals
-
Societat
Aigües de Manresa assumeix la gestió del servei d'aigua de Talamanca
-
Societat
El carrer Puigmal de Manresa quedarà tallat dos dies per completar la urbanització del sector
-
Societat
Instal·len un nou pas de vianants semaforitzat a les Bases de Manresa
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 40.000 euros per renovar cinc parcs infantils del municipi
