Han finalitzat els treballs d'enderroc de la finca situada a la cantonada dels carrers Urgell i de la Mel de Manresa. Es tracta d'una superfície de 298 metres quadrats on fa uns anys hi havia un establiment de marbres.
Les obres continuaran amb la pavimentació del sòl que es farà una part amb peces de formigó i l'altra, amb paviment de sauló. A més a més, s'hi posaran tres bancs i pilones o jardineres que evitin l'aparcament de vehicles. Els contenidors d'escombraries es reubicaran.
L'objectiu de l'enderrocament és acabar amb els inconvenients que suposen els edificis sense ús durant un període llarg de temps (brutícia, pudors, risc per als vianants...) tal com, en aquest cas, havien denunciat els veïns de l'entorn. Així, també es guanyarà una altra placeta per a l'ús públic i l'embelliment del barri.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de juliol de 2016 a les 20:26
Actualitzat el 08 de juliol de 2016 a les 20:29
Et pot interessar
-
Societat El barri de la Sagrada Família de Manresa homenatja Jaume Casacoberta amb un mural de Txema Rico
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix